Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Volgende 71 - 74 van 74

Tycho K.S., Particulier
16 sep 2010 15:58 
Dit is mijn top 4:

1. Jason K
2. G. Jacobs
3. Harman Vogel
4. Daan Weijers

*Edit: Thomas weggehaald*

Aangepast op 16-09-2010 15:59 door Tycho K.S.
   R. Korebrits, Korebrits Internet Solutions
17 sep 2010 18:03 
Hierbij mijn definitieve besluit met toelichting. Ik heb erg veel moeite gehad met kiezen en er zitten leuke werken tussen!

Allereerst zal ik beginnen met de afvallers.
Thomas: Voor mijn gevoel is het ontwerp niet echt af en vind ik er niet echt een hele goede lijn inzitten. Nu valt het me ook op dat er bijvoorbeeld geen footer is (dit had ik ook eerder kunnen opmerken, maar is me toen niet opgevallen).

De lastigste keus was voor de afvallers en ging tussen Daan Weijers en Harmen Vogel. Het menuontwerp van Daan vond ik de beste van alle ingezonden ontwerpen, mooi, duidelijk en elegant. De homepage en kleurenkeuze was ik echter een stuk minder over te spreken.
Het ontwerp van Harmen is denk ik meer geschikt voor een type restaurant waar er meer van zijn (steakhouses), het is duidelijker leesbaar en heeft wat frissere kleuren.

1. G Jacobs
Ik heb lang twijfels gehad over de inzetbaarheid, maar na kort contact ben ik toch tevreden. Waarom G Jacobs heeft gewonnen is omdat zijn designs mijns inziens het beste om te bouwen zijn naar thema designs voor verschillende soorten restaurants (grieks, italiaans, afrikaans, aziatisch). De andere 2 designs zijn wel aanpasbaar, maar eigenlijk alleen op kleur, en minder op thema.

2. Jason
M.i. Het enige echt design voor een stijlvol restaurant (kort maar krachtig)

3. Harmen Vogel
Makkelijk inzetbaar, prettig om naar te kijken
Kun je nog wel wat extra icoontjes regelen voor de verschillende pagina's, of aangeven waar ik ze zelf kan vinden (of zelf gemaakt)? Ik hoor het liefst waar ik ze zelf kan vinden voor het geval er andere pagina's bijkomen.

Graag ontvang ik een factuur en de PSD's van de winnaars

Aangepast op 17-09-2010 18:05 door R. Korebrits
   Daan W, Particulier
17 sep 2010 22:55 
Jammer en helaas. Gefeliciteerd mensen die gewonnen hebben!

Jason K., Particulier
18 sep 2010 01:10 
Toch mooi, een tweede plek ;). Ik wou nog even iedereen bedanken voor het deelnemen en ook gefeliciteerd G Jacobs & Harmen Vogel.

Ik neem contact op met de topicstarter.

Met vriendelijke groet,
Jason Koolman

G. Jacobs, Particulier
18 sep 2010 10:07 
Bedankt! En de andere winnaars gefeliciteerd!

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed