Nogmaals excuus voor de late reactie, ik ga hierbij proberen om iedereen van een antwoord te voorzien.
Aangezien ik morgen op vakantie ga en het niet zal lukken om deze contest af te ronden (jullie hebben ook niet genoeg tijd meer om aanpassingen door te voeren) zal ik de contest nog eenmaal oprekken tot 15 september. Nieuwe inzendingen zijn nog welkom.
@G. Jacobs:
Het is een erg leuk ontwerp, maar je hebt de beginpost denk ik niet goed gelezen..
Wat erg belangrijk is, is dat de templates goed aan te passen en flexibel zijn. Omdat ik nog niet weet of en zo ja, voor wie ze ingezet zullen worden.
Graag alleen webfonts gebruiken ivm aanpasbaarheid |
|
Het is belangrijk dat het ontwerp aanpasbaar is en voor meerdere dingen ingezet kan worden. Opzich is het geen probleem dat het nu om Grieks gaat, maar het kan niet gemakkelijk dynamisch gemaakt gaan worden. Veel teksten zijn niet websafe, de content van de website heeft nu volgens mij geen afbeelding die kan oprekken en dus mooi blijft als je em oprekt..
@Daan Weijers
Ziet er een stuk beter uit zo! Echter zijn enkele tekst nauwelijks leesbaar (het menu bijvoorbeeld). Verder vind ik het er prima uitzien.
@Thomas Loyens
Eigenlijk geen commentaaar, ziet er goed uit!
@Michael Valk
Ik vind het ontwerp niet echt op een restaurant website like, meer op een restaurant portal ofzo, maar dit komt denk ik door het 'logo' en je header. Daarnaast is dit ontwerp bijna hetzelfde als een template die ik een tijdje terug ook al van je had gekocht. Niet echt 'Fresh'...
----------------------------------------------------------
Hierbij nog even een opsomming van de ontwerpen
Graag wil ik in ieder geval Thomas Loyens en Harmen Vogel vragen een menupagina te maken. Van de mensen die bij aanpassen staan wil ik ook graag een menupagina zien, maar de home is nog niet voldoende.
Goed
- Thomas Loyens
(Log in om link te zien!)
- Harmen Vogel
Aanpassen (nog niet goed genoeg)
- Ivan Zouyev (ziet er goed uit, maar ik mis nog iets
- Daan Weijers
- Robin M. (ik ben erg benieuwd naar een vervolgpagina, maar je zit tussen twijfel en niet goed in)
- G. Jacobs (Als je het ontwerp wat dynamischer kunt maken..)
Niet goed
- Michael Valk
- Wesley R.