Peter W., Particulier |  16 aug 2010 14:22 | Mag ik vragen waarom je deze mee laat doen aan een contest terwijl je hem ook al verkoopt? En overigens ook al een bod op hebt?
(Log in om link te zien!)
Niet netjes hé? |
| | |
Marlon H., Particulier |  16 aug 2010 14:42 | Ik probeer gewoon mijn layout te verkopen en mensen te helpen. |
| | |
Sebas Wijnen (Sebas Media), Sebas Media |  16 aug 2010 17:29 | Dag Marlon,
Ik heb zojuist op die lay-out geboden, inderdaad een beetje vreemd.
Begin nu toch wel te twijfelen of ik hem op deze manier wel wil.
M.v.g
Sebas
@Topic starter, sorry dat dit in het topic moet. Maar het is gewoon geen manier van zaken doen, op de manier van Marlon. |
Aangepast op 16-08-2010 17:30 door Sebas Wijnen (Sebas Media)
| | |
Daan W, Particulier |  17 aug 2010 11:59 | Ik heb nog een versie gemaakt, u kunt hem hier zien:
Ik hoor graag van u! |
| | |
Michael Valk, Fresh Creations |  21 aug 2010 17:54 | Beste,
Hierbij mijn inzending:
De kleur en thema is makkelijk aan te passen naar bijv het groene,blauw of oranje.
Indien er feedback is hoor ik het graag.
Mvg, Michael |
| | |
R. Korebrits, Korebrits Internet Solutions |  23 aug 2010 23:42 | Ik ben vandaag teruggekomen van een weekend Lowlands, vandaar dat ik nog niet gereageerd heb. Ik kom er in de loop van deze week (morgen hopelijk) op terug! |
| | |
Daan W, Particulier |  25 aug 2010 13:55 | Oké, de contest eindigt al over anderhalve dag. Ik zou het nu toch wel fijn vinden wat feedback te ontvangen, aangezien we NOG een pagina moeten ontwerpen. |
Aangepast op 25-08-2010 13:56 door Daan W
| | |
Ivan Zuev, Particulier |  26 aug 2010 01:44 | Kan het evt. verlengd worden tot 1Sept ofso? Ik zou nog graag een inzending maken maar, is hier druk dus kan niet direct, ik zal natuurlijk proberen morgen maarja liefst verlengen :) |
| | |
R. Korebrits, Korebrits Internet Solutions |  26 aug 2010 15:42 | Ik verleng bij deze de contest tot maandag 30 augustus. De laatste dagen helaas echt geen tijd gehad. Ik probeer vandaag de designs te beoordelen en van het weekend heb ik meer tijd. 31 augustus ga ik op vakantie, dus dan wil ik het niet meer oprekken. |
| | |
Daan W, Particulier |  26 aug 2010 16:45 | Maar kunnen we dan wat feedback krijgen op onze ontwerpen? Zoals ik al zei, er moet ook nog een tweede pagina bij.. |
| | |
Vorige | 1 | 2 | 3 | | 5 | 6 | 7 | 8 | Volgende
| |
|
|
|