Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 19 van 19

Sven C, Particulier
25 jul 2010 22:27 
Ziet er goed uit. Lekker duidelijk en functioneel. Die rode button moet beter, en de icoontjes voor elke dienst, kun je die niet laten maken door een 3d ontwerper/illustrator, zodat ze 1 dezelfde uitstraling hebben. Verder vind ik het erg toegankelijk!

Aangepast op 25-07-2010 22:27 door Sven C
 Advertentie
iDEAL eenvoudig inbouwen in je website? Kijk op TargetPay.com ...
Slechts € 0,49 per transactie, geen opstart- of maandkosten! Gratis wekelijkse uitbetaling.
   Arslan, Particulier
1 aug 2010 15:43 
goed bezig.

Ferdi R., Particulier
3 aug 2010 14:25 
Kan er ook een totaal openstaand bedrag toegevoegt worden aan de statistieken? Ik kan dat namelijk nergens vinden op de site.

Stefan E., CoreByte
31 aug 2010 10:12 
Ik kom recentelijk weer eens op Targetpay voor een nieuw project en moet toch zeggen, vind het design beetje tegenvallen naarmate het zo'n professioneel bedrijf is.

Het is duidelijk te zien dat het voor de overzichtelijkheid en duidelijkheid aangepast is want dat is veel beter door het weinig kleurgebruik.

Zwart op wit leest nou eenmaal goed, maar het ontwerp heeft weinig kleur, vooral het veel grijs/wit kleurgebruik is outdated, inderdaad, de buttons zijn niet van hoge kwaliteit, de layout heeft een fixed width en af en toe op sommige pagina's schuift deze nogal doordat de inhoud veel groter is. Verder vind ik het geen goede fontkeuze in het logo. Nouja de font kan wel goed zijn maar het heeft te maken met anti-aliasing ofzo wat niet goed staat.

Ook is mij opgevallen als ik bvb. iets zoek in google dan kom ik nog wel eens op targetpay.nl uit met het oude design, zoals: (Log in om link te zien!) waarom sturen jullie dit niet door? best verwarrend lijkt me voor jullie toekomstige nieuwe klanten. Lijkt me veel toepasselijker.

Maar het is wel veel overzichtelijker geworden.
Ik bedoel niks met deze kritiek, hoop alleen maar dat jullie er iets mee kunnen

Aangepast op 31-08-2010 10:19 door Stefan E.
   Verwijderde deelnemer
31 aug 2010 11:46 

Aangepast op 31-08-2010 12:39 door moderator: ongewenste reclame
   Eric G., Particulier
31 aug 2010 12:07 
Kan er ook een totaal openstaand bedrag toegevoegt worden aan de statistieken? Ik kan dat namelijk nergens vinden op de site
.
- Dit mis ik ook. Ik wil graag weten welk deel van het saldo is uitbetaald en welk deel niet.
- Daarnaast is de site wel overzichtelijk, maar vind ik de navigatie niet heel erg instinctief.
Om een voorbeeld te noemen, na het inloggen klik ik op 'Statistieken' en vervolgens wil ik die van de iDEAL-betalingen zien. Instinctief klik ik dan op 'iDEAL' in het hoofdmenu, maar dan beland ik op een pagina met uitleg over iDEAL.
- Als ik de factuur toegezonden krijg, staat in de mail dat ik kan inloggen op 'Ringtonio.nl'. Huh? Wat heb ik te maken met Ringtonio?
- Een mail naar (Log in om e-mailadres te zien!) komt niet aan. Tenminste, als ik de 'notify when delivered' en/of 'notify when read' aanzet, word ik niet genotified. Als het wél aankomt, is het slordig dat ik na twee weken geen antwoord heb gehad...

Dit ook alles ter suggestie, ik ben verder tevreden over TargetPay.

Aangepast op 31-08-2010 12:08 door Eric G.
   Erwin van den Boom, TargetMedia
31 aug 2010 13:50 
Bedankt voor jullie feedback!

We gaan zeker aan de slag met deze punten. Het totale openstaande saldo staat al op de roadmap overigens. Om een tipje van de sluier op te lichten; je gaat straks zien welk bedrag wanneer precies uitbetaald wordt. Dat zal in de maand september gemaakt gaan worden binnen TargetPay.

Punt met de facturen kijken we ook even naar dat is inderdaad niet zo netjes.

Overigens zou je op (Log in om e-mailadres te zien!) altijd binnen 24 uur een reactie moeten hebben. Ik heb de mailbox net getest en die mails komen gewoon binnen en had met 10 min. een reactie van mijn collega's. Dus ik vrees dat het in een spamfilter is blijven hangen of iets van dien aard. Uiteraard erg vervelend, maar gaan we verder technisch uitzoeken.

Puntje van de FAQ: die schakelen we ook door. Met de meeste scripts is dit al gebeurd. Waarschijnlijk een over het hoofd gezien.

Eric G., Particulier
1 sep 2010 13:17 
Nog een bugje:
In het grafiekje 'TargetPay Vandaag', laten de 'Totals' het dubbele zien van het werkelijke totaal.
Daarnaast, als ik alles uitvink, wordt nog steeds de Totals-lijn getoond.

Dan een suggestie: een staafdiagram is naar mijn idee een betere optie dan de gehanteerde lijngrafiek. Het gaat namelijk om één dataset per tijdseenheid, en niet om een continue stroom van data.

Robert van E., iXL hosting
12 sep 2010 13:24 
Het ziet er inderdaad beter uit. Maar nog niet echt super zoals bijvoorbeeld mollie. Ik denk dat het nog veel beter kan! De gebruiksvriendelijkheid is er wel veel beter op geworden

Aangepast op 12-09-2010 13:25 door Robert van E.
   Erwin van den Boom, TargetMedia
14 sep 2010 18:09 
Bij deze de uitdaging; ik ben benieuwd! (Log in om link te zien!)

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed