Ik kom recentelijk weer eens op Targetpay voor een nieuw project en moet toch zeggen, vind het design beetje tegenvallen naarmate het zo'n professioneel bedrijf is.
Het is duidelijk te zien dat het voor de overzichtelijkheid en duidelijkheid aangepast is want dat is veel beter door het weinig kleurgebruik.
Zwart op wit leest nou eenmaal goed, maar het ontwerp heeft weinig kleur, vooral het veel grijs/wit kleurgebruik is outdated, inderdaad, de buttons zijn niet van hoge kwaliteit, de layout heeft een fixed width en af en toe op sommige pagina's schuift deze nogal doordat de inhoud veel groter is. Verder vind ik het geen goede fontkeuze in het logo. Nouja de font kan wel goed zijn maar het heeft te maken met anti-aliasing ofzo wat niet goed staat.
Ook is mij opgevallen als ik bvb. iets zoek in google dan kom ik nog wel eens op targetpay.nl uit met het oude design, zoals:
(Log in om link te zien!) waarom sturen jullie dit niet door? best verwarrend lijkt me voor jullie toekomstige nieuwe klanten. Lijkt me veel toepasselijker.
Maar het is wel veel overzichtelijker geworden.
Ik bedoel niks met deze kritiek, hoop alleen maar dat jullie er iets mee kunnen