Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 16 van 16

W van den Brink, Particulier
26 jul 2010 15:12 
Er zit hier zelfs iemand op het forum die 1/4e van de boete heeft verdiend in 2 maanden tijd door het "MSN invite" systeem te koppelen aan een website waarop mensen een "ringtone cadeau" kregen
Niet slecht, in twee maanden tijd 300.000 euro verdienen. De manier waarop is echter wel slecht...

Aangepast op 26-07-2010 15:13 door W van den Brink
 Advertentie
TargetSMS.nl: betrouwbare SMS gateway voor zowel gratis SMS als Premium SMS. Geen setup- of maandkosten en de hoogste uitbetalingen!
   Eelco Luurtsema, Luurtsema IS
27 jul 2010 11:38 
Die persoon is er toen toch ook voor beboet? (Neem aan dat je het over OX2 ofzo iets hebt)

Alexander Willemsen, Scito Media B.V.
27 jul 2010 18:19 
300,000 commissie - 80,000 boete = 220,000 winst

Als je dit met elkaar vergelijkt, dan vind ik de boete voor Celldorado ook belachelijk laag.

Martin K., Skytz
31 jul 2010 08:17 
Maar om zoiets te beginnen heb je toch ook wel een goed start kapitaal nodig lijkt mij. Anders kun je ook niet zoveel geld uitgeven aan promotie.

Zullen wel erg slimme jongens zijn die erachter zitten, aangezien ik las dat er wel een stuk of wat BV's nog weer boven zitten, en het een is weer onderdeel van het ander. Denk dat ze gewoon door zullen gaan.

Maarten K., Particulier
1 aug 2010 09:58 
Zullen wel erg doortrapte jongens zijn die erachter zitten, aangezien ik las dat er wel een stuk of wat BV's nog weer boven zitten, en het een is weer onderdeel van het ander. Denk dat ze gewoon door zullen gaan.

Mee eens, maar dergelijke doortraptheid en oplichterij verdient niet het predicaat "slim".

Eelco Luurtsema, Luurtsema IS
12 aug 2010 12:21 
En ook Joost Verpoort van OX-2 schijnt weer lekker bezig te zijn

Talloze’ Nederlanders zitten vast aan een duur sms-abonnement na in te zijn gegaan op spam die zij in hun inbox ontvingen.
© ANP

Dat meldt het AD donderdag.

De spam is volgens de Waarschuwingdienst voor veilig internetgebruik van het ministerie van Buitenlandse Zaken ‘moeilijk van goedaardige berichten te onderscheiden’.

Geheim bericht

Mensen die vast zitten aan het dure abonnement ontvingen een e-mail die ogenschijnlijk van een bekende kwam. “Ik heb je net een bericht verstuurd via onderstaande link. Ik heb het expres op deze manier gedaan zodat het echt alleen tussen ons blijft. Graag wel ff reageren..”, zo luidt de e-mail.

Wanneer de persoon op de link in het bericht klikt, wordt hij of zij doorgestuurd naar geheimbericht.com of privébericht.com. Vervolgens moet de persoon een telefoonnummer invullen om het bericht te lezen en zit hij of zij vast aan een sms-abonnement.

Klachten

Telecomwaakhond Opta heeft inmiddels ‘talloze klachten’ binnengekregen en de Consumentenbond waarschuwt voor de spam.

Het bedrijf achter de dienst, J.J.P Mobile, is gevestigd in Tel Aviv en heeft een Nederlandse bestuurder: Joost Verpoort. Hij vertelt aan de krant dat hij van niets weet en dat dit buiten de wil van het bedrijf om gebeurt. Anderhalf jaar geleden kreeg Verpoort als directeur van OX-2 een boete van 85.000 euro voor het versturen van e-mails uit naam van mensen die daar niets vanaf wisten.

Mensen die vast zitten aan het dure abonnement kunnen naar (Log in om link te zien!) gaan of ‘ano STOP’ smsen naar 4664, zo schrijft het AD.

(Log in om link te zien!)

Moderators, Moderator
12 aug 2010 12:26 
Dubbelpost; zie: (Log in om link te zien!)

Graag daar verder reageren!

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed