| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 17 van 17 |
Bert V., Particulier |  15 jul 2010 21:58 | Hoi Elmar,
Had er inderdaad ook een website op staan.
Volgens de webhosting bedrijf zou de hacker gevonden zijn, en alles opgelost moeten zijn.
Groetjes Bert |
| | |
Dries Van D., Particulier |  15 jul 2010 22:55 | @ Bert: Dat de hacker gevonden is is helemaal geen oplossing.
- Morgen probeert een ander je site te hacken & ben je weer bij af... |
| | |
Elmar van Harten, Particulier |  15 jul 2010 23:37 | @Bert
Knappe webhoster... laat je niet misleiden...
Ik heb is zitten kijken op (Log in om link te zien!) en die gasten doen het gewoon voor de lol.. omdat het grotendeels in het turks is geschreven.. heb ik is mijn best gedaan met google translate...
Mij lijkt.. dat jou webhoster de hacker niet heeft gevonden...
CmTR is er maar 1 van het Team...
Ik sluit mij aan bij Dries.. en zou even rond kijken op die website eventueel... login:
Via pow3rz.org moet je eerst inloggen met root en 123456
Eenmaal binnen... kun je inloggen met: test en test1
:) |
Aangepast op 15-07-2010 23:38 door Elmar van Harten
| | |
Dennis O., D. Ozkohen |  16 jul 2010 15:41 | @Bert; Ik vermoed dat jij een zwak script online hebt staan of een oude CMS bijvoorbeeld. Door middel van XSS hacken ze de boel. |
| | |
Richard O., Particulier |  16 jul 2010 16:02 | Met XSS kan je helemaal geen servers hacken. XSS is een methode om de sessie van een andere gebruiker over te nemen.
Zo te horen hoeft het ook helemaal geen lek script van TS zelf te zijn, aangezien ook andere sites op de server waaronder de site van de hoster zelf last hebben van dit probleem.
Het enige wat mij zwak lijkt is de hoster.
|
| | |
I. van Zon, Vioza |  16 jul 2010 16:42 | Kan wel als de php als cgi module is geinstalleerd, maar ik hoop voor de hoster dat hij dat niet heeft gedaan. |
| | |
Richard O., Particulier |  16 jul 2010 17:22 | Ik bedoelde niet zozeer dat de oorzaak niet in een zwak script ligt, want dat is meestal wel zo. Ook als PHP niet als CGI is geinstalleerd.
Ik bedoelde dat het niet een script van TS zelf hoeft te zijn aangezien het hier duidelijk om shared hosting gaat. |
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|