| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 16 van 16 |
Tim B., Particulier |  27 jul 2010 23:37 | maar wat is het voor argument dat hij hem niet meer te koop set omdat hij de site heeft aangepast?
nu begint de site zeker wel te lopen? |
| | |
Rene Dekker, Particulier |  28 jul 2010 08:33 | Omdat er niet gereageerd werd besloot ik verder te gaan met de site, ik heb toen een complete datingsite hierop laten zetten in samenwerking met "the dating factory", Andre W, je kan natuurlijk ook een kijkje nemen op de site, dan hoef je dit soort vragen niet te stellen. Toen ik hem te koop had aangeboden was dit icm een profielensysteem die ik op sitedeals had aangeschaft en helemaal had aangepast, nu is het dus puur een datingsite geworden. De datingsite biedt zeer veel mogelijkheden, zo ben je al aangesloten bij een ledendatabase, heb je dus ca 5000 leden al in het bestand staan. Daarnaast kan je lid worden per maand, 3 maanden, half jaar en jaar, zit er een uitgebreid chatprogramma in, kan je op postcodeniveau zoeken naar leden, en een uitgebreid matchingsysteem. Je kan gratis e-mailen naar elkaar etc. etc. De site heeft de afgelopen 3 dagen een gemiddelde van 100 unieke bezoekers per dag.. met andere woorden, het begint de goeie kant op te gaan.. Er zijn tot op heden nog geen inkomsten.. Ik heb alles dus aangepast, omdat ik geen reacties kreeg. Dat wil niet zeggen dat het niet meer te koop is, maar ik ga liever eerst zelf met de site aan de slag, veel aan seo doen, bezoekers hoog houden, inkomsten krijgen en de site dan verkopen..
dus ja, de site begint nu wel te lopen.
dus nee, de site is niet geparkeerd.
nogal belachelijk dat men het nodig vindt nu ineens massaal te reageren, terwijl ik de advertentie al 2 weken heb staan. Mocht je door willen gaan met zeuren, doe dat dan via PM, mocht je serieuze interesse hebben en/of informatie willen kan dit in het topic. |
Aangepast op 28-07-2010 08:50 door Rene Dekker
| | |
Erik D., Particulier |  30 jul 2010 20:42 | Beste Rene, ik snap niet dat je zo geirriteerd reageert.
Je had hier de site te koop staan, dat je dat vergeten was is niet de schuld van de bieders en vragenstellers hier.
Je had gewoon kunnen melden: "Sorry, maar er reageerde niemand dus nu heb ik mijn plannen gewijzigd. De site is dus niet meer te koop, maar bedankt voor de belangstelling."
Dat had volgens mij iedereen meteen begrepen.
p.s. dit is geen zeuren, maar een goedbedoeld advies. |
Aangepast op 30-07-2010 20:46 door Erik D.
| | |
Rene Dekker, Particulier |  31 jul 2010 00:49 | "Excuses, ik had hem 15 juli te koop gezet.. 11 dagen later wordt er een keer gereageerd.. was al lang vergeten dat ik hem nog had lopen.. en 3 dagen terug nieuwe site erop gezet.. "
Volgens mij is dit precies wat je bedoelt toch? Dat ik zo geirriteerd raakte was juist omdat NA de uitleg ineens meerdere mensen het nodig vonden kritiek te leveren terwijl deze geen van allen hadden gereageerd tijdens de veiling, ik heb de bieder keurig netjes gemailt.. waar bemoeit men zich dan mee? en is 1 reactie niet voldoende..?
1 reactie is inderdaad goed bedoeld
meerdere reacties is in mijn ogen het gewoon leuk vinden om te zeiken!
|
| | |
Stefan de G., Particulier |  31 jul 2010 14:45 | Ik moet even mijn excuses maken ten opzichte van mijn eerdere post. Ik had niet gezien dat er pas 11 dagen later geboden werd. |
| | |
Rene Dekker, Particulier |  31 jul 2010 19:34 | bedankt! :)
Beste mensen, ik bied nu alles wat ik heb te koop aan! Dit omdat ik een aantal maanden niet meer aanwezig zal zijn op forums en de boel niet stil wil laten liggen.
Ook de website Liefde.nu gaat dus weg.
Zie daarvoor het topic:
(Log in om link te zien!)
|
Aangepast op 01-08-2010 20:46 door Rene Dekker
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|