Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 16 van 16

Richard V., Redryder
25 jun 2010 12:41 
ze staan in mijn favorieten, maar zijn het boeken wel boeken die vanaf het punt 0 beginnen? zelf kan ik redelijk php lezen/aanpassen, maar praat me er niet over om het te schrijven

Y. Kocak, LCDMeubel
25 jun 2010 12:48 
Basis Cursus PHP 5

Begint vanaf 0. Is voor een beginner wat normaal helemaal niets weet wat php is.

T. Barbillion, i2imedia
25 jun 2010 13:13 
En wat dacht je van lynda.com ? dan kan je ook nog eens een paar proeffilmpjes kijken;) kijken of het wel wat voor je is.

Jeroen Kwakkel, Particulier
25 jun 2010 16:57 
(Log in om link te zien!)

De head first boeken zijn echt geweldig voor als je iets nieuws wilt leren. Ze zijn zo gemaakt dat je klaar bent je de basis goed beheerd. Het zijn overigens geen goede boeken om later als referentie te gebruiken. Ik heb 5 boeken uit de head first serie en ze zijn me goed bevallen. Heb overigens zelf niet het PHP boek gebruikt, maar alle boeken hebben hetzelfde structuur. en filosofie.

Richard V., Redryder
23 jul 2010 21:08 
het is Basis Cursus PHP 5 geworden, Een aanrader, Echt een Geweldig boek.

Sjors Thielen, ICThielen
27 jul 2010 12:27 
Ik ben ook eens begonnen met het boek: Basis Cursus PHP 5

R. Persoon, Particulier
27 jul 2010 12:44 
Je hebt geen (duur) boek nodig : (Log in om link te zien!) Fantastische tutorial met alle beginnersaspecten van PHP, en stukken beter / makkelijker uitgelegd dan in de meeste boeken.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed