Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 14 van 14

Erik G., Particulier
21 jun 2010 23:24 
Is dat relevant voor zijn vraag? Het lijkt me niet dat hij zich hoeft te verantwoorden voor zijn keuze...

Het was zeker niet mijn bedoeling om iemand zijn keuze te laten verantwoorden.

Ik vraag me gewoon af wat TS hoopt te vinden in de adult markt, dat maakt het een stuk makkelijker om tips te geven. De Adult markt is namelijk zo ongelofelijk breed.

Julius van der Kwast, Particulier
22 jun 2010 00:16 
Hallo allen,

Bedankt voor de vele reacties die tot zover gegeven zijn. Om allereerst even in te gaan op het 'waarom de adultbrache'.
Zoals eerder gezegd hebben wij in verschillende andere branches al het een en ander gedaan. Adult wordt toch vaak aangedragen als een branche waar goed geld in te verdienen is. Wij willen eens kijken hoe die markt in elkaar zit en wat wij daarin kunnen bereiken met de kennis en kunde die wij reeds hebben opgedaan in andere markten.

Het doel is dus om winst te maken, en dan het liefst zo veel mogelijk!

Wij hebben een algemeen cam-domein gekocht.
Ons plan was om op de site verschillende paginas per niche te maken, dus bijvoorbeeld
(Log in om link te zien!)
(Log in om link te zien!)
etc
Is deze aanpak ook raadzaam of is het echt beter om voor elke niche afzonderlijke sites te maken?

Verder vragen wij ons ook af hoe het met SEO en adultsites zit. Ik weet dat google adwords sowieso geen harde adult advertenties toestaat. Hoe zit dat bij de filtering in de resultaten?

Als jullie nog algemene tips hebben met betrekking tot het maken van winst, dan horen wij dat graag.

Nogmaals bedankt voor de reacties tot zo ver!

Groeten,
Julius

Frans B., Particulier
22 jun 2010 00:38 
Adword campagnes zijn voor cams geen probleem zolang je maar niet met tieners of animal wilt adverteren want dat staan ze niet toe

Rene Pot, Topener
23 jun 2010 20:15 
allereerst wil ik zeggen dat ik niet veel verstand heb van adult sites, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Maar ik wou je toch een waarschuwing geven. Mocht je ooit ergens willen solliciteren dan wordt je (bijna zeker) gescreend. En vaak (ik spreek uit ervaring) worden mensen die een adult achtergrond hebben 'bevooroordeeld'. Ik heb vaak genoeg gehoord dat mensen niet uitgenodigd zijn om deze reden. Wees voorzichtig er mee.

In ieder geval succes!

Bert van Z., Particulier
24 jun 2010 02:16 

Aangepast op 24-06-2010 08:09 door moderator: url verwijderd

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed