Paul Heijmans, Heijmans design |  29 jun 2010 09:52 | Ik zal hiervoor ook een inzending doen!
Hier het logo:
(Log in om link te zien!)
Hier het begin van de webdesign.
Kwam niet echt verder als dit want weet niet precies wat er allemaal op moet. Uit de uitleg die gegeven is dacht ik aan een inlog/ registreer pagina.
Graag zou ik hier wat meer duidelijkheid in willen krijgen.
Dat is in ieder geval het begin ontwerp.
Hoor graag van je wat je ervan vindt!
Met vriendelijke groeten,
Paul Heijmans |
Aangepast op 29-06-2010 16:42 door Paul Heijmans
| | |
D. van Essen, Particulier |  1 jul 2010 11:54 | Beste,
Hierbij mijn inzending.
Met vriendelijke groet,
D. van Essen. |
| | |
Bas Mulder, Particulier |  2 jul 2010 02:06 | Beste Erwin,
Hierbij een inzending van mij kant. Logo incl voorpagina website.
Graag ontvang ik hierop feedback.
Met vriendelijke groet,
Bas Mulder |
| | |
Erwin O., Particulier |  3 jul 2010 19:00 | Van wege het kleine aantal inzendingen verplaats ik de sluitings datum naar 30-07
@Paul,
het logo is heel mooi, probeer hier nog een passend layout bij te vinden de layout vind ik persoonlijk nog een beetje makkelijk.
@D.van Essen ,
layout is heel strak en mooi. de slaat de plank goed raak er mee. maar het logo kan beter. ik vind het logo beetje te simpel.
@Bas,
Heel mooi logo en een heel mooi layout. probeer het layout nog wel wat af te werken. het lijkt niet af namelijk misschien een achter grond en wat borders zo hier en daar.
|
| | |
D. van Essen, Particulier |  3 jul 2010 19:44 | Hoi Erwin,
Bedankt voor de feedback. Zal ik de layout laten zoals ie is?
Ik zal proberen de komende dagen een nieuw logo voor je te ontwerpen! Wat vind je mooi qua logo's?
Met vriendelijke groet,
D. van Essen. |
| | |
Bas Mulder, Particulier |  4 jul 2010 11:03 | Beste Erwin,
Bij deze is de layout aangepast:
(Log in om link te zien!) |
| | |
Rick van der K., Particulier |  4 jul 2010 15:17 | ik doe ook mee!
Graag wat meer info wat u op de voor pagina wilt hebben,
en kan de styl beetje Nederlands zijn of ?
Rick
|
Aangepast op 04-07-2010 15:21 door Rick van der K.
| | |
Ruben L., Particulier |  4 jul 2010 17:07 | Ik zou graag meedoen, maar is het ook mogelijk alleen een layout in te sturen? Heb namelijk geen ervaring met het maken van Logo's. |
| | |
Paul Heijmans, Heijmans design |  5 jul 2010 12:55 | Hey,
Hier mijn nieuwe layout, hoor graag wat u er van vind. Het logo is klein beetje aangepast om zo beter uit de banner te komen.
Paul Heijmans
Heijmans design |
| | |
Erwin O., Particulier |  10 jul 2010 12:53 | @ van essen
ik vind het logo van bas heel mooi misschien dat je hier iets mee kun t ben erg benieuwd naar wat je gaat maken nu
@bas
ik vind het logo heel mooi. en de lay out ook maar ik mis nog wat in de header. het is kaal en makkelijk.
@paul
Vind het logo nog steeds mooi. alleen de layout kan beter. het is veel oranje een beetje te veel. misschien een idee om even naar het ontwerp van van essen te kijken.
Sorry voor dit late bericht heb het druk gehad de afgelopen dagen. |
| | |
S. Ghillebaert, Particulier |  10 jul 2010 13:04 | Beste,
Misschien vind u deze layout wel leuk die ik nog liggen heb: (Log in om link te zien!)
Indien u dit ontwerp leuk vind kan ik hem aanpassen naar uw idee/wens van uw website (namelijk een poule website i.p.v. een gokwebsite).
Graag hoor ik een reactie van u.
Stijn Ghillebaert |
| | |
Vorige | 1 | | 3 | 4 | Volgende
| |
|
|
|