Eric Bruggema, EB Internet Diensten |  31 jul 2010 17:34 | Morgen ga ik reacties geven maar veel links werken niet. Hopelijk kan ik morgen naar het vernieuwde ontwerp van Martin Kok en Tim kijken!..
En ben bang dat ik E. Nadjav-Zade niet kan meerekenen aangezien deze gebruiker is gebanned!
Tot morgen! |
| | |
Rob Rijken, Particulier |  1 aug 2010 13:20 | Beste Eric,
Via volgende link mijn inzending:
(Log in om link te zien!)
Ik hoor graag wat je er van vindt!
Mvg,
Rob |
| | |
Eric Bruggema, EB Internet Diensten |  1 aug 2010 21:36 | En daar ben ik dan weer met commentaar; helaas mis ik nog van een aantal gebruikers hun (aangepaste) ontwerpen
- M. Kok
- Tim Laurent
- Paul Heijmans
Aangepaste / Nieuwe inzendingen waarop wij onze reacties geven, echter mis ik nog de inzendingen van bovenstaande gebruikers
Steffan Nijhof (Steffan N.), Nijhof | iMedia
Prachtig ontwerp, zeer gebruiksvriendelijk en doeltreffend. Past veel informatie op 1 pagina. Ik zou graag een vervolg pagina willen zien in de huidige stijl (eventueel profiel pagina van een vi sse r waarop al zijn van gste n, vers lagen, etc vermeld worden oid.. kies een leuke pagina en maak een vervolg pagina!
Alexander Lambrechts, Particulier
alexanderlambrechts.be/nieuw/x2ade.png
Je vorige ontwerp kan ik mij helaas niet helemaal meer heugen maar kan mij wel heugen dat ik de vorige versie veel leuker vond, deze past totaal niet bij het idee wat ik heb met mijn site. Toch super bedankt voor deelname!
Rob Rijken, Particulier
Op zich een heel mooi ontwerp op basis van het huidige, maar wij zijn juist opzoek naar iets geheel nieuws, meer informatie, meer content, meer doelend op de hen gel sp ort
Helaas gaat in deze ronde dus alleen het ontwerp van Steffan door, maar door te weinig inzendingen kan ik niet echt een keuze maken en wil nog even een paar dagen afwachten op de ontwerpen die nog ingezonden zouden worden deze week.
En op 11 augustus zullen we zekers de uitslag bekend maken!. |
Aangepast op 01-08-2010 21:36 door Eric Bruggema
| | |
Steffan Nijhof (Steffan N.), Particulier |  2 aug 2010 10:43 | Beste Eric,
Bij deze mijn update. Heb 2 pagina's erbij gemaakt. Een account pagina, waar het profiel te zien en te wijzigen is. En een vangst pagina, waarop een vangst met informatie te zien is.
Voorbeelden:
Ben erg benieuwd wat je er van vindt en ontvang graag feedback voor verbeterpunten.
Met vriendelijke groet,
Steffan |
Aangepast op 02-08-2010 20:47 door Steffan Nijhof (Steffan N.)
| | |
Martin K., Skytz |  3 aug 2010 21:01 | Eric,
Ik doe niet meer mee aan de contest. Ik wens Steffan veel succes toe.
|
| | |
Eric Bruggema, EB Internet Diensten |  5 aug 2010 10:43 | Jammer M. Kok, wij hadden graag een vervolg van je ontwerp gezien.
Ben bang dat er ook niet zoveel inzendingen meer zullen komen, maar goed, we hebben nog een paar dagen!
Verder wacht ik nog even met de reacties op het ontwerp van Steffan, zie graag nog wat inzendingen :) |
Aangepast op 05-08-2010 13:16 door Eric Bruggema
| | |
Maarten M., Particulier |  5 aug 2010 13:44 | Ik mag dan misschien niet meedoen aan deze contest maar wil toch even zeggen dat ik het ontwerp van Steffan erg mooi vindt, zeker voor het geld dat er 'gewonnen' kan worden. Professionele kwaliteit voor een laag tarief, klasse. |
| | |
Steffan Nijhof (Steffan N.), Particulier |  5 aug 2010 13:53 | @ M. Kok: Bedankt.
@ Maarten: Bedankt voor je positieve reactie.
@ Eric Bruggema: Dan wacht ik het nog even af.
|
Aangepast op 05-08-2010 13:53 door Steffan Nijhof (Steffan N.)
| | |
Eric Bruggema, EB Internet Diensten |  12 aug 2010 23:41 | Hierbij sluit ik deze wedstrijd met als winnaar Steffan Nijhof! zijn ontwerp was praktisch als enige over.
Hierbij wil ik alle deelnemers bedanken! ik hoop dat in de toekomst er wat meer mensen op reageren, is leuker voor de wedstrijd en natuurlijk altijd goed voor je eigen skills!
Vriendelijk bedankt en tot ziens! |
| | |
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | Volgende
| |
|
|
|