Alexander Lambrechts, Particulier |  27 jul 2010 14:49 | Beste Eric
ik zie geen andere inzendingen meer als de mijne, die van Tim zal er ook niet komen heb hem in men msn. Indien u tevreden bent over mijn manier van designen kan u me toevoegen op (Log in om e-mailadres te zien!) . Ik ga niet verder in deze contest meedoen omdat ik geen zekerheid heb en veel tijd eraan verlies. We maken wel een mooie prijs indien u interesse hebt.
met vriendelijke groeten |
| | |
Alexander Lambrechts, Particulier |  27 jul 2010 20:03 |
M. Kok, Skytz
Eric, ik ga geen nieuwe update plaatsen, succes met de contest. |
|
Wat is dit nu ?
In ieder geval allemaal nog veel geluk mij zie je niet meer hier op tbforum... |
| | |
Steffan Nijhof (Steffan N.), Particulier |  28 jul 2010 12:03 | Beste Eric,
Bij deze mijn eerste opzet. Zoals je ziet is dit ontwerp, in tegenstelling tot de andere inzendingen, erg clean. Daardoor is het ontwerp volgens mij erg overzichtelijk en oogt het lekker strak. Graag even je reactie hierop.
Vanzelfsprekend zijn alle kleuren en dergelijke gemakkelijk om te gooien naar een ander kleurenschema, mocht je dit wensen.
De menu-items heb ik onderverdeeld zoals op de huidige website en dit door middel van tabbladen weergeven. Dit is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Ik weet niet of Vis Spots! voor jou een optie is maar ik vond het op zich wel een uniek idee om favoriete viswateren enz. vast te leggen door de gebruikers zodat je een soort van vis-plek-wijzer kan realiseren. Is maar een idee.
Voorbeeld is te zien op: (Log in om link te zien!)
Je kan op de afbeelding klikken, dan komt er een 2e pagina met login-balk.
Zou graag feedback ontvangen met verbeteringen en tips.
Met vriendelijke groet,
Steffan Nijhof |
| | |
Eric Bruggema, EB Internet Diensten |  28 jul 2010 12:30 | Beste Steffan en andere gebruikers, ik wacht deze week even af om te kijken welke ontwerpen nog meer binnen komen. A.s. zondag zal ik samen met mijn partner alle ontwerpen op een rij zetten en daar de reacties op te geven.
Tot zondag avond! |
| | |
Alexander Lambrechts, Particulier |  29 jul 2010 18:53 |
Bij deze mijn eerste opzet. Zoals je ziet is dit ontwerp, in tegenstelling tot de andere inzendingen, erg clean. Daardoor is het ontwerp volgens mij erg overzichtelijk en oogt het lekker strak. Graag even je reactie hierop.
|
|
(Log in om link te zien!)
Het ontwerp is ook niet speciaal ontworpen voor visfreaks, de opzet die je gemaakt hebt had je dus al liggen... waardoor het in jouw ogen tegenover de andere erg clean is. Dacht dit even te melden ;) heb hier ook nog leuke templates liggen die ik gemaakt heb als je wil post ik ze ook even ? |
| | |
Steffan Nijhof (Steffan N.), Particulier |  29 jul 2010 20:09 | Beste Alexander,
Ik snap je punt niet echt. Wat is er mis mee om een reeds ontworpen lay-out te gebruiken voor een contest als deze.
De lay-out is 100% uniek, dus nog nooit gebruikt en geheel door mijzelf ontworpen. In eerste instantie is de lay-out weliswaar voor een ander doel ontworpen maar daarom kan deze lay-out wel precies datgene zijn wat de heer Bruggema hier zoekt.
Als jij nog reeds gemaakte, unieke, dus nooit eerder gebruikte, lay-outs hebt liggen en deze om kan zetten naar datgene wat de contesthouder hier vraag, dan is er toch niks aan de hand?
Vriendelijke groet,
Steffan |
| | |
E. Nadjav-Zade, Permanente ban |  29 jul 2010 22:37 | Beste,
hierbij ons inzending:
(Log in om link te zien!)
graag feedback,
mvg |
Aangepast op 29-07-2010 22:37 door E. Nadjav-Zade
| | |
Eric Bruggema, EB Internet Diensten |  31 jul 2010 17:34 | Morgen ga ik reacties geven maar veel links werken niet. Hopelijk kan ik morgen naar het vernieuwde ontwerp van Martin Kok en Tim kijken!..
En ben bang dat ik E. Nadjav-Zade niet kan meerekenen aangezien deze gebruiker is gebanned!
Tot morgen! |
| | |
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | | 6 | Volgende
| |
|
|
|