Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 31 - 40 van 59

Rick van B., OrangeType
29 jun 2010 20:48 
Hallo Eric, hier is een derde ontwerp. Een beetje meer volgens t*o*p*v*i*s*s*e*r zoals u eerder aangaf.

(Log in om link te zien!)

In afwachting van uw feedback morgen verblijf ik

Aangepast op 29-06-2010 22:29 door Rick van B.
 Advertentie
iDEAL eenvoudig inbouwen in je website? Kijk op TargetPay.com ...
Slechts € 0,49 per transactie, geen opstart- of maandkosten! Gratis wekelijkse uitbetaling.
   Eric Bruggema, EB Internet Diensten
30 jun 2010 10:40 
Reacties op de inzendingen.

M. Kok, Skytz

Reactie: Zeer mooi ontwerp, maar wilde graag de aangepaste versie zien; helaas tot nu toe nog geen update.. deze zal ongetwijfeld nog komen! Mocht je een 2e pagina willen ontwerpen; control panel zou topf zijn!

Martin Pas, Particulier

Reactie: Kleuren zijn goed, blokken een beetje afgekeken van het ontwerp van Skytz. Graag zien wij ook een submenu, evntueel meer reclame. Ook de ingezonden foto's blok is niet erg mooi, kan dat mooier? ook zouden we graag een update zien van een volgende pagina, hoe je denkt dat deze er uit gaat zien (bv control panel, of vangst pagina oid?)

D. van Blokland, Particulier

Reactie: Op zich een leuk ontwerp maar helaas bevat het niet de kwaliteiten die wij zoeken, al moeten we zeggen dat je wel erg origineel bent qua opzet en indeling! maar echt web 2.0 is het nog niet. Je mag je ontwerp opnieuw inzenden, dat zouden wij geweldig vinden maar het huidig ontwerp is niet wat wij zoeken!

Rick van B., OrangeType

Reactie: header ziet er goed uit, menu echter niet; past totaal niet in het geheel. Verder is de opzet nogal basic qua blokken en zou daar graag wat meer diversiteit in willen zien. Verder missen wij de feeling van een hen gelsp ort site. Nu is het wel herkenbaar door het logo maar verder eingelijk ook niet. Dit geld trouwens voor de meeste ontwerpen

D. van Essen, Particulier

Reactie: Op zich een leuke opzet maar ook helaas niet dat gene waar we op naar zoek zijn, mist de web 2.0 uitstraling en is qua margins, paddings, font keuzes, etc niet juist opgezet. Menu vinden we niet mooi en de header is nogal een 'blok' ;) helaas niet het ontwerp waar wij de site in vinden passen.

Paul Heijmans, Particulier

Reactie: Ontwerp doet mij denken aan een mobiele site ;) maar is qua opzet ook niet dat gene waar we naar opzoek zijn, zelfde geld als voor D. van Essen, het mist de kwaliteiten waar we naar op zoek zijn. Probeer in het vervolg niet naar anderen te kijken maar zelf te bedenken wat zou passen bij de vraag van de TS/OP.

Alexander Lambrechts, Particulier

Reactie: ziet er zeer goed uit! mooi ontwerp alleen vinden wij de achtergrond een beetje gejat; kun je proberen daar iets origineler in te zijn? verder willen we graag weten of een sub menu ook mogelijk is? wat ons ook opvalt is dat het ene blokje qua kleur gewoon is en de andere fadend... niet echt mooi zeg maar. Shoutbox valt een beetje buiten de site. Kun je nog wat iconen toevoegegen aan bv titels? zodat deze er direct uitspringen? Verder is de padding van de kleine blokken in onze opinie een beetje te groot maar verder weinig op en aan merkingen! ziet er erg netjes uit en zouden graag een update willen zien!

/* reactie voor iedereen */

Voor de mensen waarvan wij het ontwerp niet erg geweldig vinden; jullie mogen stoppen met de inzending maar natuurlijk zouden wij het leuk vinden als jullie nog een poging zouden wagen; iedere keer dat jullie een inzending doen leer je er weer bergen van; evenals wij! Voor diegene die niet meer verder gaat; wij danken jullie en zullen jullie niet vergeten ;)

Tevens gaan wij deze wedstrijd verlengen aangezien er een vakantie tussen komt... dus plakken wij er een maand aanvast.

Dus de deadline is nu 11 Augustes 2010.

Nogmaals willen wij jullie ALLEMAAL bedanken voor jullie inzet en inzendingen! we hopen er nog vele te mogen zien! laat ons verrassen!

PS. A.U.B zorg dat de naam Vi S Fr eaKS niet in de naam van je ontwerp LINK voorkomt!!!

Aangepast op 30-06-2010 10:41 door Eric Bruggema
30 jun 2010 12:42 
Beste

hier ben ik met een update met de nodige aanpassingen en een andere in de indeling

mvg

Rick van B., OrangeType
30 jun 2010 14:15 
Hallo Eric, ik zal nog een poging doen die wat meer richting uw wensen zijn. Even voor de duidelijkheid nog wel, vroeg ik mij af welk menu u bedoelt bij uw feedback: het submenu of het hoofdmenu?

30 jun 2010 15:59 
@Alexander Lambrechts, Particulier;
Je ontwerp is nu veel beter... een paar puntjes.
1. het pijltje naar beneden naast de titels in de boxjes? is dat niet mooier als deze rechts gecentreerd staan?
2. Records & laatste va ngs ten vallen imho te veel op
3. Verder nog steeds heel veel witte ruimte in de boxjes..
en als laatste wat ik zelf zie is het lege witte vlak in de footer, verder erg netjes.

@Rick van B., OrangeType;
Het betreft beide menu's, maar vooral de linker... past niet bij de rest van het ontwerp!

1 jul 2010 11:17 
Beste

Hier een update,

heb de blokjes meer gevuld door de tekst meer te spreiden en er lijntjes onder gevoegd, footer is ook aangepast, net zoals de achtergrond, de banner plaatsen (nu hebt u een beter overzicht) en nog een aantal dingen ;)

mvg

5 jul 2010 09:39 
Alexander! ziet er erg netjes uit! alleen de achtergrond maakt het geheel een beetje blokkerig! verder een goede invulling van content en ads! zou je de achtergrond evntueel uit een foto kunnen halen? als dat lijkt natuurlijk en graag zou ik ook een 2e pagina willen zien waarbij er een gebruiker is ingelogd en in zijn control panel zit. Vul maar in hoe jij denkt dat het er uit moet zien!

7 jul 2010 15:36 
Beste

bij deze

alexanderlambrechts.be/nieuw/xste.png
alexanderlambrechts.be/nieuw/xste2.png
alexanderlambrechts.be/nieuw/xste3.png
alexanderlambrechts.be/nieuw/xste4.png

mvg

Tim Laurent, Particulier
11 jul 2010 13:18 
Ik zal vandaag ook nog een ontwerp indienen.

26 jul 2010 13:00 
De vakantie is voorbij en wij zijn er weer totaal klaar voor! dus laat de inzendingen maar weer komen.

27 jul 2010 14:49 
Beste Eric

ik zie geen andere inzendingen meer als de mijne, die van Tim zal er ook niet komen heb hem in men msn. Indien u tevreden bent over mijn manier van designen kan u me toevoegen op (Log in om e-mailadres te zien!) . Ik ga niet verder in deze contest meedoen omdat ik geen zekerheid heb en veel tijd eraan verlies. We maken wel een mooie prijs indien u interesse hebt.

met vriendelijke groeten

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed