Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 17 van 17

Erwin de Bruijn, Double Media v.o.f.
9 jun 2010 20:01 
Creditcard maadschappij reageerd als volgt: Tja... leuk dat u de adressen en gegevens heeft van mensen die gestolen creditcards gebruiken maar wat moeten wij daarmee? Oja.... betaald u het bedrag even terug dat u ontvangen heeft!

Eigenlijk krom. De creditcard maatschappijen bieden een betaaldienst aan. Dan zou je denken dat zij verantwoordelijk zijn voor betalingen welke uitgevoerd zijn met gestolen passen.

Daniel is het dan nog steeds de moeite voor jouw om deze betaalmethode aan te bieden?

Advertentie
iDEAL eenvoudig inbouwen in je website? Kijk op TargetPay.com ...
Slechts € 0,49 per transactie, geen opstart- of maandkosten! Gratis wekelijkse uitbetaling.
   Daniel F., Particulier
9 jun 2010 20:28 
Dat stukje over het IP adres en het afleveradres snap ik niet. Jij hebt het IP adres en je hebt het afleveradres. Maar het IP adres herleiden naar het afleveradres kun je niet. Dus wat bedoel je daarmee?
ipnummer is door de politie terug geleid naar het specifieke adres (daar hebben ze tools voor). het is dus zeker dat er vanaf het aflever adres besteld is.
-edit- Je kunt ook overwegen om met Paypal te gaan werken (dan kun je met credit card of bank betalen), en om de betaalmethode credit card niet beschikbaar te maken voor orders boven een bepaald bedrag.

Paypal mag ik niet gebruiken, wil regelmatig ook dvd's verkopen en verkoop van erotische dvd's staat voor paypal gelijk aan het verkopen van wapens en drugs.

Erwin... is ook heel krom ja, maar creditcard maadschappij intereseerd het niet omdat ze zelf geen schade hebben, verhalen het allemaal op de webwinkel.

#D secure is ook de oplossing niet.
Het gaat in alle gevallen van creditcard fraude om gestolen creditcards waarbij er b.v. in januari mee betaald wordt en de kaart vervolgens pas in april/mei vanwege diefstal geblokkeerd wordt en dan het geld van mij terug gevorderd word. eigenaar van kaart danwel creditcard maadschappij zijn hier zeer laks mee.

Patrick Akkers, Particulier
9 jun 2010 23:48 
Het zal er ook maar net aan liggen in welke stad / dorp je aangifte doet.
Hier is de politie erg behulpzaam erin.

Geen aangifte doen vind ik persoonlijk stom, op het moment dat zo iemand gepakt word voor een andere zaak en er zijn meerdere aangiften dan hebben ze één, meer materiaal om iemand te vervolgen, twee, kan het geld misschien alsnog verhaald worden voor je.

Daniel F., Particulier
10 jun 2010 09:42 
geen aangifte doen kan je wel stom vinden, maar heb voor de verschillende aangiftes bij elkaar wel in totaal ruim 10 uur bij de politie gezeten + nog eens diverse uren daarna om er steeds achterheen te zitten.
Totale resultaat daarvan is 0,0.

Nee soory hoor maar moet ik daar in de toekomst nog meer tijd aan verdoen? Had in die tijd beter gewoon kunnen werken.

P.S. indien iemand een tip heeft voor een "incasso bureau" die geld desnoods met harde hand ophaald hoor ik dat graag via pm (dus niet die nep bedrijven als Ari enz.)

Martijn Dwars, 2Bytes
10 jun 2010 12:41 
Totale resultaat daarvan is 0,0.

Weet je dat zeker? Alleen al voor de statistieken is het de moeite waard om aangifte te doen. Als iedereen denkt zoals jij denkt, kunnen we beter de politie meteen afschaffen..

P.S. indien iemand een tip heeft voor een "incasso bureau" die geld desnoods met harde hand ophaald hoor ik dat graag via pm (dus niet die nep bedrijven als Ari enz.)

Volgende topic dat je hier opent heeft waarschijnlijk de titel "Weet iemand een goede advocaat?".. Daniel, ik snap dat je boos bent, maar blijf wel je hoofd erbij houden he!

Daniel F., Particulier
10 jun 2010 12:48 
moet ik aangifte doen voor de statistieken?
lekker interesant dat.... als ik aangifte doe doe ik dat voor resulaat, blijft resultaat uit heeft aangifte doen ook geen nut, kost me dan enkel maar meer geld.

Ik ben er wat dat betreft klaar mee, ga zo en zo ook een openbare lijst maken van oplichters, zie hun aangiftes van smaad graag tegemoed, heb ik gelijk ook hun echte gegevens.
Als ze van de lijst afwillen kunnen ze via een link direct het nog verschuldigde bedrag betalen waarna hun vermelding verwijderd word.

Verwijderde deelnemer
10 jun 2010 14:07 
Daniel, denk 2/3 keer na voor je zulke dingen doet (en roept op het internet)
Net zoals Martijn zegt, ook ik snap je redenatie en volg deze compleet. Mijn vrouw heeft ook een webwinkel en maakt het zelfde mee. Maar zoals je nu denkt maak je van je eigen een dader ipv slachtoffer en jij bent dan ineens wel herleidbaar. Wie denk je dat er dan alsnog als laatste lacht?

Juist de 'oplichter' want die heeft a: je goederen b: jou kunnen pesten c: krijgt zelfs eventueel geld (schadevergoeding) toe...

Richard O., Particulier
10 jun 2010 14:10 
Ik ben er wat dat betreft klaar mee
Eindeloze topics openen om je frustraties af te reageren over hetzelfde heeft dan ook niet zoveel zin.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed