Dat stukje over het IP adres en het afleveradres snap ik niet. Jij hebt het IP adres en je hebt het afleveradres. Maar het IP adres herleiden naar het afleveradres kun je niet. Dus wat bedoel je daarmee?
|
|
ipnummer is door de politie terug geleid naar het specifieke adres (daar hebben ze tools voor). het is dus zeker dat er vanaf het aflever adres besteld is.
-edit- Je kunt ook overwegen om met Paypal te gaan werken (dan kun je met credit card of bank betalen), en om de betaalmethode credit card niet beschikbaar te maken voor orders boven een bepaald bedrag. |
|
Paypal mag ik niet gebruiken, wil regelmatig ook dvd's verkopen en verkoop van erotische dvd's staat voor paypal gelijk aan het verkopen van wapens en drugs.
Erwin... is ook heel krom ja, maar creditcard maadschappij intereseerd het niet omdat ze zelf geen schade hebben, verhalen het allemaal op de webwinkel.
#D secure is ook de oplossing niet.
Het gaat in alle gevallen van creditcard fraude om gestolen creditcards waarbij er b.v. in januari mee betaald wordt en de kaart vervolgens pas in april/mei vanwege diefstal geblokkeerd wordt en dan het geld van mij terug gevorderd word. eigenaar van kaart danwel creditcard maadschappij zijn hier zeer laks mee.