Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 31 - 35 van 35

D. van Blokland, Particulier
2 jul 2010 09:44 
Beste Gert,

Ik vind het een beetje een raar einde.

Je weet niet eens wat je wilt.

En je geeft geeneens feedback aan de deelnemende mensen, hoe moeten die dan in godsnaam weten wat ze moeten maken?

Sorry hoor, maar ik vind het nog steeds een beetje raar.

Tim Hazekamp (Tim H.), THD Designs
2 jul 2010 10:20 
ik sluit mij aan bij Dirk,
daarnaast heb ik een hele hoop erg mooi, fatsoenlijke en bruikbare
logo's gezien in dit topic die hun waarde van 100,- ver overstijgen.

maargoed, sommige mensen zijn gewoon niet tevreden te krijgen.

Gert Jan N., Particulier
2 jul 2010 11:17 
Beste Dirk en Tim,

Wij weten wat we zoeken, wanneer we het zien. Dit topic werd door een aantal crewleden van onze site bekeken en geen van allen vonden ze dat er wat bruikbaars tussenzat. Vrijwel alle logo's zien er amateuristisch uit en passen niet binnen onze huisstijl. Zie het alsjeblieft niet als een belediging oid. Er heeft gestaan dat 100 euro een beginprijs is, maar vrijwel niemand heeft een logo afgeleverd met de kwaliteit die ook maar in de buurt kwam van 100 euro. Ik heb geen idee waarom het topic 'een raar einde' heeft, want er zit niks tussen en dus bedank ik de mensen die een inzending hebben ingezonden.

Als ik dan toch echt feedback moet geven: Aan iedereen (de een meer dan de ander) blijf vooral doorgaan, er zit potentie in, maar met logo's als die in dit topic staan kan je gewoon onmogelijk bij klanten aankomen. Zeker voor de prijs van (minimaal) 100 euro. Nogmaals, zoe het niet als een belediging, maar meer als een tip. Oefen meer, volg wat tutorials over technieken en laat een logo pas echt zien als je er tevreden mee bent.

Nogmaals, bedankt voor alle inzendingen!

D. van Blokland, Particulier
2 jul 2010 11:49 
Beste Gert,

Ik sluit me NIET bij je aan, ik heb meerdere mooie en professionele logo's gezien. Natuurlijk, er zitten altijd wat mindere tussen, maar die hoeven niet meteen amateuristisch afgeschilderd te worden.

Maarja

Thomas W., Particulier
2 jul 2010 11:58 
Ik sluit me bij deze ook aan bij Dirk.
Het is geheel jouw keuze en smaak wanneer je iets niet mooi (genoeg) vind, maar laat het dan weten en geef feedback zodat iemand het concept kan aanpassen/verbeteren...
Jij hebt in dit geval lange tijd niks laten horen, hier kan niemand wat mee.

Met vriendelijke groet,

Thomas Wolting

Mathias K., Particulier
17 jul 2010 12:25 
Zitten zeer zeker mooie dingen tussen... Volgens mij was er gewoon nooit de bedoeling om een logo te maken. Ze gaan gewoon hun huidige logo behouden.

Vind dat de heer gert jan zeer amateuristisch te werk gaat om eerlijk te zijn en niet de designers in dit topic. Als je zaken wilt doen, doe dan zaken gelijk het hoort en niet half werk. Dit is geen belediging o.i.d maar een aanwijzing dat het anders kan (moet).

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed