wat je ook vaak ziet is dat kopers van websites de boel overnemen, er daarna niks meer aan doen of advertenties campagnes niet meer verlengen of andere grote zaken veranderen en dat dan plots de bezoekers aantallen/inkomsten dalen en dan bij de verkoper gaan klagen omdat ze misleid zouden zijn.
Valt met de huidige info dus niet zoveel over te zeggen.
De gevraagde gegevens van 2010 (en 2009 ook eigenlijk) kunnen zogenaamd niet worden gestuurd omdat de omzetten via verschillende accounts hebben gelopen, evenals de kosten.
Mij lijkt dat dit wel heel simpel is.
Is hij verplicht mij de gegevens uit het verleden te sturen of mag hij zomaar blijven weigeren/negeren?
Het kan best lastig zijn, ik heb ook wel eens sites gekocht waarvan de omzetten lastig te traceren waren (20 sites bij 4 of 5 affiliate partijen, zonder informatie in de URL die de site identificeerde).
Maar als het zo lastig is hoe heeft hij dan de omzet/kosten indertijd aan jou kunnen voorspiegelen?
Dit topic is gesloten omdat er langer dan een maand niet meer in is gepost. Om toch een bijdrage te leveren aan deze discussie kun je een nieuw onderwerp openen en verwijzen naar deze pagina (http://www.tbforum.com/thread/146899-2.html)