Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 15 van 15

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
25 mei 2010 18:04 
Als het gat heel groot is dan klopt er iets niet.

Daniel F., Particulier
26 mei 2010 07:27 
wat je ook vaak ziet is dat kopers van websites de boel overnemen, er daarna niks meer aan doen of advertenties campagnes niet meer verlengen of andere grote zaken veranderen en dat dan plots de bezoekers aantallen/inkomsten dalen en dan bij de verkoper gaan klagen omdat ze misleid zouden zijn.
Valt met de huidige info dus niet zoveel over te zeggen.

D. van den Bosch, Particulier
26 mei 2010 22:42 
Even een update.

De gevraagde gegevens van 2010 (en 2009 ook eigenlijk) kunnen zogenaamd niet worden gestuurd omdat de omzetten via verschillende accounts hebben gelopen, evenals de kosten.

Mij lijkt dat dit wel heel simpel is.

Is hij verplicht mij de gegevens uit het verleden te sturen of mag hij zomaar blijven weigeren/negeren?

Richard O., Particulier
27 mei 2010 07:39 
Het kan best lastig zijn, ik heb ook wel eens sites gekocht waarvan de omzetten lastig te traceren waren (20 sites bij 4 of 5 affiliate partijen, zonder informatie in de URL die de site identificeerde).

Maar als het zo lastig is hoe heeft hij dan de omzet/kosten indertijd aan jou kunnen voorspiegelen?

Aangepast op 27-05-2010 07:39 door Richard O.
   Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
27 mei 2010 13:56 
Als hij geen bewijsstukken kan tonen en hij vooraf heeft aangegeven deze wel te kunnen tonen zit hij fout natuurlijk.

Maar even aangaande de stats, heb je stats gezien van voorheen? En wat meet je nu? Gebruik je dezelfde teller ?

Maarten M., Particulier
27 mei 2010 14:40 
Gebruik je dezelfde teller ?

Dat is van essentieel belang... Analytics geeft bijvoorbeeld gemiddeld 4 keer minder bezoekers aan als bijvoorbeeld webalizer.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed