Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 25 van 25

Patrick V., Particulier
7 jun 2010 08:09 
Hallo,
zoals belooft sluiten we de contest af.
Vanwege de last minute inzending van Esther is het nog één dag opgeschoven daar ik nog enkele meningen moest vergaren.

Winnaar logo Publiview is:Wijnand B (mits nog enkele kleine aanpassingen)
Winnaar logo Verheeken is : Esther (laatst inzending)

Tevens wens ik alle inzenders te bedanken voor hun inzet en succes in de toekomst.

Groeten
Patrick Verheeken

Esther S., Esther Designs
7 jun 2010 18:01 
Beste Patrick,

Bedankt voor de keuze van mijn ontwerp en voor de contest.

Wijnand B, van harte!

Met vriendelijke groet,

Esther

Patrick V., Particulier
21 jun 2010 19:55 
Hallo iedereen,

vanwege het uitblijven van enige reactie van Wijnand B hebben wij besloten om een nieuwe winnaar te kiezen voor het logo van Publiview.
We hebben het hier op de site aangekondigd en ook tweemaal naar het persoonlijke adres van Wijnand B gestuurd en we vinden dat we niet meer kunnen doen dan dat.
De nieuwe winnaar is Rob Heuts!!
Rob gefeliciteerd met het logo, ik mail ook jou persoonlijk voor verdere afspraken.

groeten
Patrick

Tim Hazekamp (Tim H.), THD Designs
21 jun 2010 21:15 
Spijtig om te horen Patrick,

Rob gefeliciteerd

W. Boerma, Particulier
22 jun 2010 19:21 
Mijn excuses.

Doordat het een tijdje stil was na de deadline dacht ik dat de contest niet meer doorging.

Ik lees nu net dat ik als winnaar uitgekozen was. Helaas kom ik daar een dag te laat achter.

Gefeliciteerd Rob.

Groet,
Wijnand

Patrick V., Particulier
7 jul 2010 13:37 
Hallo allen,

blijbaar is met dit forum werken toch niet zo een succes, eerst bleek er geen reactie te komen van Wijnand dus stelden we Rob aan als winnaar maar na nu ondertussen twee prive mails en toch voldoende wachttijd blijkt ook hier geen reactie meer van te komen. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je meedoet aan een contest, die dan ook wint en je dan quasi niet meer laat horen. Ik kan dit als zelfstandige niet echt begrijpen en wens dan ook langs deze weg te melden dat indien ik geen reactie (en een aangepast ontwerp krijg van Rob) ik er mee stop en over ga naar een profesional, in dit geval Esther Designs. Zij had de contest voor Verheeken gewonnen en dit is reeds compleet en op een uiterst profesionele manier afgehandeld.

groeten
Patrick Verheeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed