Dan is mijn wedervraag: wat vragen die anderen er dan voor?
En hoeveel bezoekers per dag sturen ze?
Ik kan me zo voorstellen dat als je daar 1000 kliks koopt, dat het dan bijv een maand duurt voordat deze kliks geleverd zijn, terwijl ik er dan weer voor kan zorgen dat je deze in bijv een week hebt. |
|
Aan de ene kant doe je alsof je de wijsheid en het perfecte businessmodel in pacht hebt, en dan blijkt dat je de meest elementaire dingen niet weet en/of totaal geen benul hebt van prijzen en volumes.
Maar laat ik even meegaan in jouw 'unique selling point'. Je claimt door je hogere vergoeding meer traffic in een bepaalde tijd te kunnen leveren.
Stel dat je 2 x zo snel bezoekers kan leveren dan andere GPTs. En ik heb zeg 20 euro budgetje.
Dan heb ik de keuze. Of ik ga bij jou bezoekers kopen voor 2 cent per klik. Dan heb ik 1000 bezoekers in bv een week (niet realistisch maar terzijde)
Bij een andere GPT kan ik voor 0,5 cent bezoekers krijgen maar krijg ik bijvoorbeeld slechts 500 bezoekers in een week volgens jou.
Dan koop ik toch gewoon 500 bezoekers bij de ene GPT en 500 bij de andere. Dan heb ik ook 1000 bezoekers in een week en ben ik maar 10 euro kwijt.
Nogmaals de vraag: wat onderscheidt jou van de rest en wat rechtvaardigt jouw hogere prijzen ?