Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 15 van 15

Edwin Morren, Particulier
20 apr 2010 19:04 
Dan is mijn wedervraag: wat vragen die anderen er dan voor?
En hoeveel bezoekers per dag sturen ze?
Ik kan me zo voorstellen dat als je daar 1000 kliks koopt, dat het dan bijv een maand duurt voordat deze kliks geleverd zijn, terwijl ik er dan weer voor kan zorgen dat je deze in bijv een week hebt.

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Eric W., Particulier
20 apr 2010 19:31 
1000 kliks een week?

Die kunnen sommige GPT in een uur bezorgen.

En een prijs?

Kijk eens bij de grote jongens van de GPT, MM,EuroC,Zinn en de vele sites die een variatie er op hebben, dan weet je gelijk over welke aantallen je hebt, zowel bezoekers, mogelijheden, prijzen, kosten etc.

Als je site bijna klaar is maar je weet bepaalde basis dingen niet zoals wie zijn je grootste concurrenten, wat vragen deze ervoor en 'hoe werkt het nu echt' dan denk ik dat je de verkeerde volgorde hebt genomen..

Toch, als het af is, laat het ons weten, niemand weet hoe het eruit ziet of wat het doet/is tot het er ook daadwerkelijk is.

Maarten M., Particulier
20 apr 2010 19:38 
wat vragen die anderen er dan voor?

Geen idee.. maar je zegt zelf dat je minstens 2 keer zo duur bent:
Dit systeem zal net iets anders werken dan de bekende GPT sites (de klikker krijgt geen halve cent, maar minsten 1 cent per klik).

Ik wil niet per se kritiek leveren, maar je geeft in je beginpost aan dat je twee keer zo duur bent dan concurrenten en dat terwijl ik nog een andere argumenten heb gehoord dan dat je sneller meer kliks kunt bieden. Daarna geef je ook nog eens aan dat je potentiële adverteerders wil belazeren met fake bezoekersaantallen. Dat is geen manier van zaken doen.

Richard O., Particulier
20 apr 2010 21:35 
Dan is mijn wedervraag: wat vragen die anderen er dan voor?
En hoeveel bezoekers per dag sturen ze?
Ik kan me zo voorstellen dat als je daar 1000 kliks koopt, dat het dan bijv een maand duurt voordat deze kliks geleverd zijn, terwijl ik er dan weer voor kan zorgen dat je deze in bijv een week hebt.
Aan de ene kant doe je alsof je de wijsheid en het perfecte businessmodel in pacht hebt, en dan blijkt dat je de meest elementaire dingen niet weet en/of totaal geen benul hebt van prijzen en volumes.

Maar laat ik even meegaan in jouw 'unique selling point'. Je claimt door je hogere vergoeding meer traffic in een bepaalde tijd te kunnen leveren.

Stel dat je 2 x zo snel bezoekers kan leveren dan andere GPTs. En ik heb zeg 20 euro budgetje.

Dan heb ik de keuze. Of ik ga bij jou bezoekers kopen voor 2 cent per klik. Dan heb ik 1000 bezoekers in bv een week (niet realistisch maar terzijde)

Bij een andere GPT kan ik voor 0,5 cent bezoekers krijgen maar krijg ik bijvoorbeeld slechts 500 bezoekers in een week volgens jou.

Dan koop ik toch gewoon 500 bezoekers bij de ene GPT en 500 bij de andere. Dan heb ik ook 1000 bezoekers in een week en ben ik maar 10 euro kwijt.

Nogmaals de vraag: wat onderscheidt jou van de rest en wat rechtvaardigt jouw hogere prijzen ?

Aangepast op 20-04-2010 21:37 door Richard O.
   Edwin Morren, Particulier
20 apr 2010 23:18 M 
Ok, ik geloof dat ik toch meer moet vertellen. Het systeem wat ik heb bedacht wordt geïntegreerd op je bestaande website. Daar kunnen jouw bestaande gebruikers met micropayments abonnementjes en dergelijke kopen.
Veel mensen doen dit niet omdat ze simpelweg niet willen betalen. In mijn model bied ik die gebruikers de optie om te betalen met een saldo dat ze opbouwen door te klikken op advertenties.
Dat betekent dat er dus wel cpc banners moeten zijn. Vooralsnog heb ik het systeem gevuld met affiliate banners en ben ik nu aan het onderzoeken hoe ik zelf aan deze adverteerders kan komen.
Dus, inderdaad, ik hebniet genoeg kennis van de gpt partijen maar ik weet dat het betaalmodel potentie heeft omdat ik dit heb voorgelegd aan mijn gebruikers.

Richard O., Particulier
21 apr 2010 07:07 
Kijk, dat wordt een wat leuker concept. Dat is best een goed idee en daar zit wel potentie in als je het goed aanpakt.

Maar je blijft het probleem houden dat je jezelf met die CPC prijzen de markt uit prijst. Dat neemt jouw goede idee niet weg.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed