Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 11 - 20 van 27

Richard O., Particulier
11 mrt 2010 20:09 
@Tim, Erwin: Zonder Flash of Java is het sowieso kansloos.
NB In mijn perceptie is Flash niet echt meer een plugin anno 2010

Martijn Dwars, 2Bytes
11 mrt 2010 20:15 
De map is inderdaad client side, maar heeft HTML5 (in FireFox althans) geen veel betere ondersteuning voor client side uploaden? Denk dat je het meer in die hoek moet zoeken.

Het is bijvoorbeeld ook al mogelijk om afbeeldingen via drag & drop te uploaden, m.a.w. de browser heeft veel meer toegang tot het file system. Misschien dat het uploaden van een map ook wel mogelijk is inmiddels?

Robert J., Velocia I.S.
11 mrt 2010 20:19 
Mischien kan je even kijken naar de multi file upload plugin "uploadify" voor Jquery. Deze werkt geloof ik ook met flash en is ongeveer een zelfde oplossing als wat Richard O. voorstelde.
(Log in om link te zien!)

Richard O., Particulier
11 mrt 2010 20:50 
@Martijn: als TS al geen Flash wil (aanname) dan vrees ik dat HTML5 al helemaal geen optie is.

@Robert: coole plugin, die kende ik nog niet, thanks!

Martijn Dwars, 2Bytes
11 mrt 2010 22:17 
Ik ben anders wél HTML5 fan en absoluut geen Flash fan maargoed, ik dacht ik brainstorm ook even mee..

Aangepast op 11-03-2010 22:17 door Martijn Dwars
   Richard O., Particulier
11 mrt 2010 22:19 
Ik ben het persoonlijk helemaal met je eens Martijn... maar de wereld is nog niet zover vrees ik!

Erwin S., ESWebMedia
11 mrt 2010 22:28 
Nou goed, het is me duidelijk.

Ik moet iets flash achtigs zoeken

Bedankt

Richard O., Particulier
11 mrt 2010 22:30 
Ja, dat had ik dus al voor je gevonden... maar dat voldeed niet?

Erwin S., ESWebMedia
11 mrt 2010 22:32 
Heb nog geen tijd gehad om het uitgebreid te bekijken maar ik zie daar (op het eerste gezicht) geen mogelijkheid tot het uploaden van een map?

Matthijs Huisman, Huisman Drukwerk BV
12 mrt 2010 11:42 
@Erwin
Je kunt dan in het selectiescherm meerdere bestanden selecteren door CTRL - A of gewoon met CTRL vast te houden de bestanden aan te klikken.

Erwin S., ESWebMedia
12 mrt 2010 12:25 
Ik moet het nog even op mijn gemak bekijken Matthijs, maar wat ik zoek is niet het publiceren van meerdere bestanden in 1 map, maar het selecteren van 1 map die dan compleet inclusief inhoud wordt geupload.

Een klein verschil, maar wel essentieel.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed