Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende 11 - 20 van 61

Wesley H., Max24.nl
9 mrt 2010 21:49 
@Erwin daarom heb ik WKBelgie alvast geregged :) Mocht het in 2018 zover zijn dan zien we wel :)

Nick Velten, Velten Media B.V.
9 mrt 2010 22:21 
@RGF van der Kolk, denk je dat de rest geen leuke namen heeft? Het gaat hier om de Sedo veiling...

@Wesley, er is een prijs afgesproken waarbij we 'm afstaan. Men kan daaronder bieden maar dan hoeven we niet akkoord te gaan. Heb zelf geen verwachting, wacht het gewoon af

Wesley H., Max24.nl
9 mrt 2010 22:23 
Ok en hoe word bepaald welke domeinen interessant zijn?

Sander Boers, WebniQ
9 mrt 2010 22:29 
tshirts.nl vanaf 1000 zag ik?

zit denken over politiek.nl vind namelijk hele mooie om te ontwikkelen

9 mrt 2010 22:36 
Er zijn bepaalde richtlijnen, weet ze niet precies.

Sander, het is niet zo dat hij dan ook voor 1500 euro wordt verkocht als er niet hoger wordt geboden. Ga er maar van uit dat die namen minimaal het tienvoudige kosten...

Sander Boers, WebniQ
9 mrt 2010 22:37 
wie niet waagt wie niet wint:)

alleen houd wel ergens me budget op haha

Yordi Keller, Particulier
10 mrt 2010 21:34 

Sander, het is niet zo dat hij dan ook voor 1500 euro wordt verkocht als er niet hoger wordt geboden. Ga er maar van uit dat die namen minimaal het tienvoudige kosten...

Nick, het tienvoudige...? De reserve ligt tussen de 1000 en 4999. Oftewel, als je 4999 euro bied en er bied niemand overheen dan heb je de naam gewoon binnen.

Ron O., DigtalX
10 mrt 2010 21:41 
en er bied niemand overheen dan heb je de naam gewoon binnen.

Dat is het hele idee van een veiling. Maar hij verwacht dat er meer geboden gaat worden dan dat, zoals ik tevens ook verwacht.

Jacob Ras, Jacob Ras
10 mrt 2010 21:43 
Wat is nu het voordeel van zo'n Benelux veiling? Alleen dat de domeinen die te koop staan meer bekeken worden, of zijn er meer redenen? En zijn de veilingen van alle domeinen tegelijk afgelopen, of een aantal uur na het laatste bod?

18 mrt 2010 08:51 
Naamsbekendheid voor de verkopers, naamsbekendheid voor Sedo en hopen dat er natuurlijk wat leuke verkopen uit komen.

Als ik 't goed begrijp loopt 't vanavond om 6 uur af, maar mochten vlak daarvoor nog biedingen zijn dan kan 't per domeinnaam uitlopen.

Ben benieuwd of er nog leuk wordt geboden vandaag!

Dirk B., Particulier
18 mrt 2010 10:22 
@Nick, had nog wel op actueel willen bieden, maar die gaat hard omhoog.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed