Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 20 van 20

Thijs-Robert W., Particulier
7 mrt 2010 15:43 
Je bent op dit moment niet in gebreke, althans op basis van de informatie die je hier geeft niet. Je kunt pas in gebreke zijn indien je een aanmaning hebt ontvangen met daarbij een redelijke termijn om alsnog na te komen. (zie: (Log in om link te zien!) ) Wat mij het beste lijkt is proberen z.s.m. een nieuwe afspraak te maken.

Aron de Haas, Bestore
7 mrt 2010 15:43 
Nog even verdere toelichting wat het mogelijk wat duidelijker maakt;

De reden dat het deze week niet mogelijk is hangt van diverse factoren af, wat nu te lezen is dat er geen geld is door telefoonrekeningen. Echter hangt hier veel meer aan.

Mij is echter niet duidelijk wat de reden is dat de klant wilt dat ik naar amsterdam kom, maar nogmaals dit vind ik geen probleem.

Heb telefonisch contact gehad met de klant voordat ik dit topic heb geplaatst, heb hierhem ook toelichting op gegeven via email en heb morgen weer contact met hem om de situatie te bespreken en een oplossing voor te stellen.

Uiteraard zijn er diverse oplossingen mogelijk, afspraak verzetten, klant voorstellen om deze kant op te komen.

Ik loop niet achter, dat is het probleem niet. Echter wilt klant er vaart achter zetten en ik ook.

@Maurice,
Vorige verkeerde investeringen heeft dit nog steeds mee te maken.

Maarten M., Particulier
7 mrt 2010 16:43 
Wanneer je in gebreke word gesteld gaat het in de meeste gevallen om afspraken die op papier zijn vastgelegd. Wat je nu doet is gewoon een afspraak verzetten. Dat je dat doet omdat je geen geld hebt is niet slim om te vermelden maar staat er los van.

Ik zou zeggen: Laat de klant gaan, de relatie is immers nu toch al verstoord. Spreek een bedrag af conform de al verrichte werkzaamheden.

Aron de Haas, Bestore
7 mrt 2010 16:59 
Wordt opgelost, hoogstwaarschijnlijk gaat het dinsdag gewoon door.

I.Maatman, Your Web Solutions
7 mrt 2010 17:14 
Aron,

Door de openbaarmaking van je zwakke financiele positie op een forum als deze denk ik dat er een hoop potentiele klanten (die dit topic gelezen hebben) afhaken. Ookal denk ik dat de meeste ondernemers er wel eens wat minder goed voor hebben gestaan.

Nu blijkt dat de afspraak wel door kan gaan (ik neem aan ergens geld geregeld o.i.d.) is dit een hele onprofessionele uitting.

Aron de Haas, Bestore
7 mrt 2010 17:18 
@Ivan,

Als ik zou uitleggen hoe dit zou komen zou het vrij duidelijk zijn, en minder onprofessioneel zijn zoals het er nu uit ziet, echter vind ik dit zeer beschamend. En achtervolgt me dit financieel nog steeds.

Er zijn een aantal tbers die weten hoe dit komt. En er zijn genoeg tbers die zaken met mij hebben gedaan waarbij mijn financiele situatie geen invloed heeft gehad op de zaken. Waarvan enkel nog vaste klant zijn geworden ook.

Aangepast op 07-03-2010 17:19 door Aron de Haas
   I.Maatman, Your Web Solutions
7 mrt 2010 17:23 
Aron,

Heel erg vervelend zou ik zeggen (ik kan er helaas ook niets anders van maken.. )!

Ik denk dat iedere ondernemer wel eens verkeerde keuzes heeft gemaakt (ik helaas ook meer als eens, gelukkig hiervan geleerd, en nog beter uit gekomen)!

Ik begrijp dat er genoeg mensen zijn die zaken doen met je, maar voor (mogelijk) nieuwe klanten komt dit niet goed over... (ik ben nog geen klant van je )

success dinsdag dan maar!

Groet,
Ivan

Aangepast op 07-03-2010 17:23 door I.Maatman
   Aron de Haas, Bestore
7 mrt 2010 17:26 
Ivan,

Ik begrijp volkomen wat je bedoeld, had hier ook beter over moeten nadenken. (weet een leer punt).

Echter speelt er met deze klant nog veel meer, waardoor hun juist de financiele situatie beter zouden moet opvatten. Wat dat is laat ik maar terzeide.

Bedankt voor alle reacties!

Alexander Willemsen, Scito Media B.V.
7 mrt 2010 17:43 
Om dit soort topics in het vervolg te voorkomen alsook het 'probleem' met je klant kan je de volgende keer ook een puntje met eventuele reiskostenvergoeding opnemen in de overeenkomst die je hebt gemaakt. Zoals Ivan ook al aangeeft is dit topic niet echt een goede promotie voor eventuele nieuwe klanten...

Aron de Haas, Bestore
7 mrt 2010 17:44 
Alexander,
Ja daar dacht ik na deze affaire ook aan.

Arthur van R., Particulier
7 mrt 2010 20:19 
Alexander, we kunnen in ieder geval zeggen dat hij wel zijn best doet alsnog een oplossing voor de klant te vinden!

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed