Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 11 - 20 van 21

Remco Kouwenhoven, iMailo B.V.
4 mrt 2010 15:24 
@B. Vingerling
Wil je AUB eens stoppen met LIEGEN en ONZIN VERKOPEN want de webwinkel die Brandon in zijn bezit heeft is MIJN licentie die we voor een STAGEOPDRACHT gebruiken en niet eens voor andere zaken.

@Nick W.
Brandon heeft geen licentie, dit is de licentie van Xuna die ik ervoor gebruik en we gebruiken het als stage project.

Advertentie
iDEAL eenvoudig inbouwen in je website? Kijk op TargetPay.com ...
Slechts € 0,49 per transactie, geen opstart- of maandkosten! Gratis wekelijkse uitbetaling.
   R. Pater, Particulier
4 mrt 2010 15:26 

het is een leuk script, dat heb ik altijd al gevonden.

maar met de hoeveelheid gezeik die hier al tijden omheen hangt begin ik er niet eens meer aan.

toch jammer..

4 mrt 2010 15:27 
Het is een waardeloos script want de helft van de functies ontbreken... daarom perfect als stageopdracht voor een beginnede it-er! Maak er een werkende webwinkel van!

Aangepast op 04-03-2010 15:39 door Remco Kouwenhoven
   B. Vingerling, Afix
4 mrt 2010 16:29 
Ik snap niet waar je reactie zo ineens vandaan komt Remco. Ten eerste staat je toon me totaal niet aan, ten tweede lieg ik helemaal niet. Brandon heeft mij deze telefonisch (Skype) aangeboden waarbij ik mij dus afvraag hoe dit kan, gezien Nick W. deze hier verkoopt en daarbij zegt de rechten hierover te hebben. Ergens klopt hier dus iets niet. Eveneens vreemd dat er dan een poging wordt gedaan een 'stageopdracht' aan mij te verkopen. Wat wellicht nóg vreemder is, is dat wanneer ik niet op het aanbod inga, deze een half uur later alsnog gratis is mijn inbox krijg.

Al met al voor mij genoeg reden om te kiezen voor een ander script. Wellicht kan Aron hier wat meer duidelijkheid in scheppen?

Edit: Oh, en Remco, sinds wanneer kan jij trouwens spreken voor Brandon en zou jij moeten weten wat hij mij heeft aangeboden?

Aangepast op 04-03-2010 16:30 door B. Vingerling
   Nick W., Particulier
4 mrt 2010 17:06 
Ik heb contact gehad met Brandon van Boomy. Brandon geeft aan dat hij het script NIET verkoopt en dat het inderdaad om een stageopdracht gaat.

Daarnaast is het huidige script niet te vergelijken met dat van Brandon, omdat bij onze versie van het script alles wél goed werkt. Dat de fucties nog uitgebreid kunnen worden om er een nog een beter werkend script van te maken zal ik niet ontkennen.

@ R. Pater: ik ben benieuwd welk gezeik er dan om dit script heen hangt, aangezien duidelijk is dat Brandon de rechten niet heeft en ook niet claimt. Misschien weet jij meer?

Aangepast op 04-03-2010 17:13 door Nick W.
4 mrt 2010 17:24 
Kan ik deze upgrade ook krijgen? Want deze is mij beloofd door Xidesign destijds...

Nick W., Particulier
4 mrt 2010 17:35 
Ik staak hierbij de verkoop tot nader order. We hebben zojuist een e-mail ontvangen van B. Vingerling die weldegelijk aantoont dat Brandon van Boomy het script naar hem gestuurd heeft. Dit was in februari 2010 terwijl wij de rechten hebben vanaf augustus 2009.

Martin K., Skytz
4 mrt 2010 17:38 
Dat word een schadevergoeding betalen. Vervelend altijd, dat mensen toch een script doorsturen terwijl dit niet is toe gestaan.

Joey Prijs, Particulier
4 mrt 2010 17:40 
En ik maar denken dat Joey (die zichzelf ineens brandon lijkt te noemen) sinds alle problemen rond hem een aantal maanden geleden zich aangepast had. Jammer..

B. Vingerling, Afix
4 mrt 2010 17:45 
Daarbij wil ik eraan toevoegen dat ik niet gevraagd heb om het script, deze is geprobeerd te verkopen aan mij, op het moment dat ik besloot om niet op het aanbod in te gaan, kreeg ik deze alsnog uit het niets toegezonden.

Aangepast op 04-03-2010 17:46 door B. Vingerling
   Martin K., Skytz
4 mrt 2010 17:49 
welke Joey, kidt.. of hoe je het mag schrijven? Die eerder Xizo had?

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed