Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 17 van 17

Ron O., DigtalX
28 feb 2010 23:26 
In robot.txt wordt ook niks tegengehouden.

Die zou ik robots.txt noemen (in het geval dat hij nog niet zo heet)

Aldo B., Particulier
28 feb 2010 23:37 
Is ook zo, het was een typefoutje Ron.. :)

Ron O., DigtalX
28 feb 2010 23:57 
Dat wist ik niet, mijn excuses

Roger O., Kliq Internet
1 mrt 2010 01:41 
Toch gewoon een ban op het domein. Misschien nog toen het domein een andere houder en website had. Heb ik ook eens meegemaakt.

Stuur via je webmasterhulpprogramma een hele aardige mail naar Google. Na 3 keer werkte het bij mij en werd de ban eraf gehaald.

Succes en in dit geval toch geduld hebben, duurt een paar maandjes

Erik G., Oeroek Enterprises
1 mrt 2010 10:05 
@ aldo, heb je een url voor ons.

Aldo B., Particulier
1 mrt 2010 12:49 
@Roger: bedankt, mail is gestuurd. Hopelijk helpt het.

@Erik: zie pm van vorige keer.

Erik G., Oeroek Enterprises
1 mrt 2010 16:42 
@aldo, was me even ontschoten.

Er lijken steeds meer topics te komen in tbf over dit onderwerp. Wellicht is Google minder snel aan het indexeren of hebben ze de waarde van sites als nujij.nl en ekudos vermindert waar het gaat om snelle indexatie.

MIsschin nog wat backlinks regelen op andere sites. Yahoo geeft nu vooral nujij en ekudos als linkpartner aan.

Melvin van den Bout, MB Websolutions
1 mrt 2010 20:16 
Ik merk zelf ook dat het indexeren van nieuwe website soms langer duurt. Via nujij.nl wordt dan alleen de geplaatste link geïndexeerd. Je website toevoegen via google gaat ook aardig snel dacht ik tegenwoordig. ( +/- 3 weken? )

Bij websites die is super goed optimaliseer, is altijd alles binnen 4 uur alles geïndexeerd via nujij o.i.d.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed