Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 13 van 13

Rene Pot, Topener
27 feb 2010 21:17 
description doet google nog steeds wel veel mee, die zou je zeker kunnen gebruiken.
Wat verder ook altijd wel werkt is je site toevoegen op nujij, of twitter. En daarnaast inderdaad zorgen voor kwalitatieve backlinks

Michel H., Hyper Creative
1 mrt 2010 09:48 
@Rene
Google doet er niets mee, behalve weergeven aan haar bezoekers voor zoekresultaten. De meta description heeft GEEN invloed op je ranking.

Erik G., Oeroek Enterprises
1 mrt 2010 10:04 
Google doet er niets mee, behalve weergeven aan haar bezoekers voor zoekresultaten. De meta description heeft GEEN invloed op je ranking.

description is wat mij betreft een van de belangrijkste tags op de pagina omdat het kan helpen meet bezoekers te laten klikken naar je website. Voor je rankings doet het volgens velen niet veel.

Ook de title is erg belangrijk, deze doet wel mee voor ranking en telt mee om bezoekers vanuit de SERP te laten klikken naar je pagina. Zorg wel dat je op elke pagina een andere description en title gebruikt.

Ik weet niet precies wat je bedoelt met '30 a 40 meta keywords', maar je weet hopelijk wel dat meta keywords in je html opgeven voor Google niets uithaalt. Yahoo doet er naar mijn weten nog wel IETS mee, maar Google al een tijdje niet meer.

De meta tag keywords zou ik er gewoon uitgooien. Ook yahoo schijnt er sinds kort niets meer mee te doen. Wat het wel doet is je concurrenten laten zien op welke keywords je aan het optimaliseren bent. Handig voor je concurrent als deze een keyword research doet.

omdat ik nu voor niets bijna keywords heb bedacht..

Het is juist heel goed om keywords bij elke pagina te bedenken. Kies de belangrijskte 2-3 keywords en verwerk deze in je description, title en enkele malen in je tekst.

Michel H., Hyper Creative
1 mrt 2010 11:41 
description is wat mij betreft een van de belangrijkste tags op de pagina omdat het kan helpen meet bezoekers te laten klikken naar je website. Voor je rankings doet het volgens velen niet veel.

De description is zeker belangrijk om de reden die je al aangeeft, en indirect heeft dit gevolgen voor je positie in personalized search, maar de tag heeft absoluut GEEN directe invloed op je ranking. Maak SEO niet vager dan het al is, zeg niet "volgens velen niet veel" maar "niets" :P

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed