Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 24 van 24

Arne B., isWeb
22 feb 2010 08:27 
Ik vind het balangrijk dat de sales vlug gekeurd worden, wat dat betreft is m4n en daisicon wel goed, en loopt tradetracker achter de feiten aan.

Netwerken keuren geen sales, dat doen de merchants, daar kan een netwerk alleen maar achteraan zitten. Wat betreft betaling zijn er wel verschillen, zoals de 15 dagen regeling van Daisycon of de pre-payment van Cleafs.

Marian en Arno P., Particulier
22 feb 2010 08:47 
Netwerken keuren geen sales, dat doen de merchants, daar kan een netwerk alleen maar achteraan zitten. Wat betreft betaling zijn er wel verschillen, zoals de 15 dagen regeling van Daisycon of de pre-payment van Cleafs.

Dat klopt Arne, en daar zie je ook duidelijke verschillen, adverteerders die maar heel langzaam keuren hebben schijnbaar niet in de gaten dat webmasters deze adverteerders ook gaan vermijden, en het is natuurlijk ook een taak van de netwerken om daar achteraan te zitten.

Thomas, Permanente ban
22 feb 2010 15:02 
Ik keur elke dag de sales en eigenlijk zodra ik een verwittiging binnen krijg. Wat ik bedoelde met de traffic is dat wij een incentive lopen hebben die de beste traffic genererende site beloond met 200 euro en de 3 opvolgende 100€.
het gaat hier trouwens om de site (Log in om link te zien!)

Erik G., Oeroek Enterprises
22 feb 2010 18:04 
De incentive zie ik niet staan bij daisycon.

Heb je helemaal geen affiliates, vraag anders je top affilaites wat zij van je programma vinden.

2 dingen die mij in elk geval opvielen zijn de volgende. Er staat een telefoonnummer op de site waarmee je kan boeken en dat kan killing zijn. Daarbij kan de boekingsknop en funnel volgens mij een stuk duidelijker.

Heb je enig idee of de conversie van je affiliates goed is. Scoort het bezoek uit je affilaites procentueel beter of slechter dan bezoek dat je op andere manieren binnen krijgt.

Thomas, Permanente ban
23 feb 2010 11:01 
je had volledig gelijk er was iets verkeerds gelopen met het vermelden van de incentive.
Die staat nu toch online.
op dit ogenblik scoort het verkeer uit google het best.
Maar we hebben dan ook op dit ogenblik geen verkeer van affiliates buiten een 10tal klisk per dag.
van 200 verschillende sites.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed