Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 11 - 20 van 24

Thomas, Permanente ban
19 feb 2010 17:05 
kijk wij starten op en ik ben gebonden aan regels van de firma.
dus een hoge ecpc kan ik niet bieden .
ik moet werken met een vaste vergoeding ( 25€)
maar ik heb wel een actie lopen waarbij de beste affiliate 200 euro krijgt en 3 andere 100 euro.
Maar blijkbaar slaat dit ook niet aan terwijl het gewoon traffic zenden is dat ze moeten doen.
zie ik dingen verkeerd?

Advertentie
iDEAL eenvoudig inbouwen in je website? Kijk op TargetPay.com ...
Slechts € 0,49 per transactie, geen opstart- of maandkosten! Gratis wekelijkse uitbetaling.
   Martin vd B., Particulier
19 feb 2010 17:07 
Tja het ligt natuurlijk ook aan het onderwerp.
Een webwinkel met reizen zal door meer affiliates gepromoot worden dan bijv. een webwinkel in onderdelen voor spaceshuttles (om maar iets te noemen )

Aangepast op 19-02-2010 17:07 door Martin vd B.
   Erik G., Oeroek Enterprises
19 feb 2010 17:22 
Maar blijkbaar slaat dit ook niet aan terwijl het gewoon traffic zenden is dat ze moeten doen.

Je wilt dat ze traffic zenden maar je betaalt niet voor het traffic, je betaalt per sale. Je zal je affiliates dus moeten helpen door te zorgen dat hun traffic zo makkelijk mogelijk omgezet wordt in sales.

Als een affiliate het idee heeft dat er geen geld in een deal zit dan doen ze niet mee. Zo simpel is het. Je zult dan moeten zorgen dat er procentueel meer sales gemaakt worden of dat de vergoeding per sale omhoog gaat. Let dus op goede landingspagina's, follow-up, snelle keuring, etc.

Daarbij dient het programma goed in elkaar te zitten en voldoende mogleijkheden te bieden zoals promotiemateriaal, deeplinks, evt datafeed, etc (zie ook mijn eerdere reactie (Log in om link te zien!) )

Heb je wat meer informatie over welk product het gaat (evt per pm) dan zoek ik het eens op bij daisycon of tradetracker.

Paul G., Particulier
19 feb 2010 18:44 
dus een hoge ecpc kan ik niet bieden .

Een hoge ecpc bied je ook niet maar je moet (zoals al door andere geschreven) zorgen dat het gehaald kan worden.
Als je 25 euro bied en iedere 100 kliks levert een sale dan heeft de affiliate 25cent ecpc
Als je echter een slecht converterende site hebt dan is er misschien maar iedere 1000 kliks een sale. Dan is de ecpc dus maar 2,5 cent.
En dan heb je ook heel goede affiliates die erg hun best doen als je een goede site hebt die sales halen per 25 kliks en die verdienen dan 100cent ecpc

Peter Janssens, Particulier
21 feb 2010 00:41 
Hoe beslis je welke affiliate-partner je neemt?

Ik kijk eerst naar het onderwerp, dan bezoek ik de website van de adverteerder en vraag me af of ik daar wel zou bestellen, en dan kijk ik naar de vergoeding.

Heeft de adverteerder genoeg concurrentie, dan kies ik eerst de adverteerder die het meest uitbetaalt. Persoonlijk kijk ik naar eerst naar het bedrag per lead (indien beschikbaar) en dan per sale.

Marian en Arno P., Particulier
21 feb 2010 09:32 
Ik vind het balangrijk dat de sales vlug gekeurd worden, wat dat betreft is m4n en daisicon wel goed, en loopt tradetracker achter de feiten aan.

Wobbe Hendrik van der Vaart, Vaart Media
21 feb 2010 11:22 
@Marian,

M4N en snel goedkeuren??? Is dit nieuw?

Marian en Arno P., Particulier
21 feb 2010 11:37 
Ik weet niet wat jij voor ervaringen hebt , maar de sales die ik heb zijn meestal snel goedgekeurd, ligt wellicht ook aan de merchant die je hebt.

Mitchell van H., WS Webs
21 feb 2010 13:42 
@Wobbe

M4N keurt mijn leads/sales binnen enkele dagen.

Wobbe Hendrik van der Vaart, Vaart Media
21 feb 2010 13:54 
Sorry, las het verkeerd. Betalingen gaan extreeeem sloom, vorige week nog een betaling van 2009 ontvangen.

Arne B., isWeb
22 feb 2010 08:27 
Ik vind het balangrijk dat de sales vlug gekeurd worden, wat dat betreft is m4n en daisicon wel goed, en loopt tradetracker achter de feiten aan.

Netwerken keuren geen sales, dat doen de merchants, daar kan een netwerk alleen maar achteraan zitten. Wat betreft betaling zijn er wel verschillen, zoals de 15 dagen regeling van Daisycon of de pre-payment van Cleafs.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed