Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 12 van 12

Maarten van L., Particulier
4 mrt 2010 17:05 
Over het algemeen in het admin-c contact de host

O ja? Het admin-c contact is bedoeld voor de houder. Lees ook wat de SIDN er over zegt:

Geef uw contactgegevens door aan uw registrar. Zorg ervoor dat deze juist zijn en dat u tijdens de abonnementsperiode eventuele wijzigingen doorgeeft. Zie hiervoor de procedure ‘Wijzigen contactgegevens’. Het e-mailadres van de administratief contactpersoon is het enige directe communicatiemiddel tussen SIDN en u.

Remco Kouwenhoven, iMailo B.V.
4 mrt 2010 17:35 
Ik heb er al eentje mogen ontvangen van de SIDN over een gehackte site van een klant met een PayPal phishing erop.

Gewoon standaard email net zoals het SIDN DNS report.

Het ging hier trouwens om een hacked Joomla...

Aangepast op 04-03-2010 17:36 door Remco Kouwenhoven
   Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
5 mrt 2010 15:44 
@Alexander, wat dacht je van de zogeheten bulletproof hosters.

Tja als je alle joomla knutselaars inderdaad wegstuurt naar de concurrent... je hebt dit nu eenmaal met opensource scripts en als hoster maak je een keuze of je dit wel al dan niet toelaat op je server(s).

Dus bulletproof bestaand in mijn ogen niet... als je een klantengroep uitsluit kun je misschien wel dit resultaat behalen. Overigens heb ik het de afgelopen 4 jaar misschien 3 keer meegemaakt en continu was het met joomla sites.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed