Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 23 van 23

Stefan van Elsas, TargetMedia
25 feb 2010 10:07 
Wij zullen omstreeks volgende week de Wallie-API gaan toevoegen aan onze voorbeeld-classes. Deze classes zijn te downloaden via: (Log in om link te zien!)

Advertentie
Wallie cards eenvoudig accepteren als betaalwijze binnen je website? Kijk op TargetPay.com ...
Absoluut de goedkoopste, slechts 17,5% transactiekosten. Goedkoper dan rechtstreeks, en uiteraard zonder opstart- of maandkosten!
   Stefan G., G-Projects
25 feb 2010 11:15 
Ik wil hierbij even melden dat ik het beter vindt als ik voorheen had (Mollie), dat kan o.a. liggen aan mijn implentatie maar vooral de statistiek vindt ik goed.

Ook is het handig om het volgende te zien:
Geleverd Ja, de klant heeft op de knop 'Verder' geklikt na betaling op 2010-02-25 10:55:26

Erwin van den Boom, TargetMedia
25 feb 2010 16:31 
Die optie zit ook in iDEAL ingebakken. Vanaf vandaag worden ook de tijdstippen daarbij aangegeven, wat handig is voor je helpdesk.

Stefan G., G-Projects
25 feb 2010 16:51 
Die optie zit ook in iDEAL ingebakken. Vanaf vandaag worden ook de tijdstippen daarbij aangegeven, wat handig is voor je helpdesk.

Nice!

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed