Jelle de Jong, Particulier |  8 mrt 2010 22:27 | Hierbij een eerste inzending, morgen zal ik nog het één en ander proberen in de 'tweede' header.
(Log in om link te zien!) |
| | |
Jens V.D., Particulier |  9 mrt 2010 16:53 | @Melvin: Bedankt voor je updates, we hebben er verder niet echt iets op aan te merken.
@Jelle: De body van je ontwerp ziet er goed uit, maar we zijn niet tevreden over de header. De contactgegevens van het bedrijf en een foto van het laatst afgeronde project horen daar naar onze mening niet echt thuis. Ook de knoppenbalk zou anders mogen. Wel positief zijn de manier waarop je het logo in het ontwerp hebt weten te verwerken en de kleuren. Probeer de knoppenbalk en de foto's in de header misschien wat samen te weven tot één mooi geheel.
Zijn er nog designers die nog een ontwerp wensen in te dienen? Stuur dan zo snel mogelijk een PM. Indien er nog genoeg mensen een ontwerp willen indienen kunnen we overwegen om de contest uit te stellen. |
| | |
Jelle de Jong, Particulier |  9 mrt 2010 20:58 | Hallo Jens,
Dank voor de feedback.
Hierbij een aantal voorstellen voor een ander menu, het idee is dat het plaatje in de header per menu item veranderd naar een passende afbeelding.
(Log in om link te zien!)
Mocht u nog niet tevreden zijn met het menu, dan kan ik eventueel nog wel wat variaties maken.
Groeten, Jelle
|
| | |
Jeroen Dekkers (J. Dekkers), LinQis |  9 mrt 2010 22:05 | Beste Jens,
Zoals beloofd hier de versie met een aantal foto's onderaan de website.
Mocht u verder nog aanpassingen willen dan hoor ik het graag.
Groeten, Jeroen |
| | |
N. Nobels, Particulier |  10 mrt 2010 10:55 | Bij deze mijn update (Logo in foto verwerkt + paar kleine details)
(Log in om link te zien!) |
Aangepast op 10-03-2010 10:56 door N. Nobels
| | |
Jens V.D., Particulier |  10 mrt 2010 12:40 | @Jeroen: Het overzichtje van de diensten en het kadertje met daarin het laatste project zou moeten samensmelten tot één kader met daarin eventueel de projecten (of een deeltje ervan) die te koop zijn. |
| | |
Niek H., Particulier |  10 mrt 2010 13:40 | Vandaag is de uitslag toch? Of heeft u meer aanvragen gekregen voor uitstel?
met vriendelijke groet, |
| | |
Jens V.D., Particulier |  10 mrt 2010 13:44 | De contest eindigt voorlopig inderdaad om 23u59, tot dan kunnen nog aanpassingen gebeuren. De winnaar wordt echter pas ten vroegste vrijdag bekendgemaakt omdat ik morgen in het buitenland zit. |
| | |
Niek H., Particulier |  10 mrt 2010 14:15 | Ok, bedankt voor het melden en veel succes in het buitenland! |
| | |
Jens V.D., Particulier |  12 mrt 2010 18:59 | Beste designers,
Het winnende ontwerp is dat van Jeroen Dekkers geworden! We wensen graag iedereen te bedanken om deel te nemen aan deze contest. Jeroen, we zouden wel graag nog een aanpassing zien, maar we nemen binnenkort contact met je op om alles af te handelen. |
| | |
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | | 6 | Volgende
| |
|
|
|