Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 31 - 40 van 52

N. Nobels, Particulier
1 mrt 2010 15:12 
Van mij kan u ook nog een inzending verwachten.

Ik wacht altijd even af welke commentaar u op andere geeft zodat ik deze kan gebruiken in mijn ontwerp.

Melvin Kooper, Flixx - Web & Vormgeving
1 mrt 2010 16:28 
Beste,

Bij deze ontvangt u op de valreep nog mijn inzending afwachtend op uw reactie.

(Log in om link te zien!)
(Log in om link te zien!) (andere header met willekeurige afbeelding)

mvg,

Melvin Kooper

Jens V.D., Particulier
1 mrt 2010 23:19 
Beste designers,

We stellen de deadline van de contest voorlopig uit tot 10/03 23:59 om meer designers hun kans te geven om nog een ontwerp in te dienen.

Jens

Niek H., Particulier
2 mrt 2010 15:16 
succes overige designers :) Maak er wat moois van alsnog

Jens V.D., Particulier
3 mrt 2010 15:40 
@Henry: We vinden je ontwerp iets te druk en futuristisch. De structuur en de eenvoud van de andere ontwerpen spreken ons op dit moment meer aan. Ook de lettertypes zijn nog steeds niet in orde, ze komen niet echt professioneel over.

@Melvin: Je ontwerp ziet er duidelijk uit, maar we missen hier toch een beetje het web 2.0 concept waar we enkele voorbeelden van gaven. Als je daar nog aan kan werken behoor je tot de kanshebbers. Onze voorkeur gaat uit naar het tweede ontwerp.

Michiel MvS, Movas
3 mrt 2010 19:10 
Beste Jens,

Bij deze heb ik een eerste versie gemaakt. Er wordt nog wel gewerkt aan een andere indeling voor de tekst maar ik wilde even weten of hij al wel in de goede richting is.

groet,
Michiel

3 mrt 2010 22:12 
Beste Jens,

Bedankt voor de feedback. Ik zal voor de deadline nog een update verrichten.

mvg,

Melvin Kooper

N. Nobels, Particulier
4 mrt 2010 14:18 
Bij deze mijn eerste opzet:

Graag feedback,
Alvast bedankt,

Nico Nobels

Jens V.D., Particulier
5 mrt 2010 16:20 
@Michiel: Je ontwerk is iets te basic. Probeer misschien om wat meer te spelen met de kleuren of nog iets leuks met de achtergrond te doen. Verder is er maar één blok voorzien waar alle content in moet komen. Dit is wel handig voor de meeste pagina's, maar als voorpagina spreekt dit te weinig aan.

@N. Nobels: We vinden je ontwerp goed. Wat we wel anders zouden willen zien is de header. Het logo staat daar nu een beetje apart. Dit zou misschien beter onder de knoppen komen, in plaats van daar enkel een foto te plaatsen.

7 mrt 2010 12:57 
Beste Jens,

Bij deze ontvangt u van mij de update. Ik heb verschillende kleurstellingen gebruikt om even het verschil te laten zien (en dus ook onder andere de mogelijkheden). Verder heb ik tevens gebruik gemaakt van iconen om in een oogopslag te laten zien wat voor diensten er worden aangeboden.

Indien mogelijk zou ik nog wat feedback ontvangen.

v3 (Log in om link te zien!)
v4 (Log in om link te zien!)
v5 (Log in om link te zien!)
v6 (Log in om link te zien!)

mvg,

Melvin Kooper

Aangepast op 07-03-2010 13:43 door Melvin Kooper
   Jelle de Jong, Particulier
8 mrt 2010 22:27 
Hierbij een eerste inzending, morgen zal ik nog het één en ander proberen in de 'tweede' header.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed