@Niek: Je ontwerp ziet er goed uit. Het is rustig, overzichtelijk en duidelijk. Eventuele verbeteringen zouden zijn dat het plan in de header Nederlandstalig is, dat de hoeken van de kaders waar de tekst in staat afgerond zijn en dat er misschien nog enkele extra onderdelen zouden mogen zijn in de body (iets voor contact en "te koop").
@Jeroen: Je ontwerp ziet er zo echt heel goed uit!
@ jens, ok de header is gewoon willekeurig plaatje, dat kan dus altijd veranderd worden. De body vond ik zelf ook dat er nog wat bij kon. Dit zal ik dus verbeteren. Verwacht van mij maar een nieuwe inzending :)
Perfect, ik zie nu alleen dat het logo er niet helemaal netjes in staat.
Mocht het zo zijn dat mijn ontwerp tot de winnaar wordt gekozen zal ik dit uiteraard nog verbeteren.
Als er nog iets veranderd moet worden, hoor ik dit graag.
Bij deze de verbeterde versie (let op! header is nog niet veranderd omdat dit zoals gezegd willekeurig is gekozen, Indien ik win kan dit altijd nog veranderd worden)
Bij te koop is nog enige uitleg vereist:
Als je met de muis over een bepaald "product" gaat zal de zichtbaarheid van 50% naar 100 % gaan (zie plaatje 1 bij te koop) hopelijk snapt u de bedoeling, ik neem aan van wel. Ik ontvang graag feedback
Dit topic is gesloten omdat er langer dan een maand niet meer in is gepost. Om toch een bijdrage te leveren aan deze discussie kun je een nieuw onderwerp openen en verwijzen naar deze pagina (http://www.tbforum.com/thread/142785-3.html)