Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 11 - 20 van 52

D. van Blokland, Particulier
10 feb 2010 19:28 
U zou dan toch enige kennis nodig moeten hebben in Flash.

Dan trek ik mijzelf terug.

met vriendelijke groet,

Dirk van Blokland

J. de Jong, Particulier
10 feb 2010 20:58 
Hierbij een begin, laat maar weten waar er ruimte is voor verbetering

(Log in om link te zien!)

Aangepast op 10-02-2010 20:58 door J. de Jong
   Jens V.D., Particulier
10 feb 2010 21:59 
Het logo is niet aanwezig in je ontwerp. De huisstijl zouden we liever toch herkenbaarder in het design terug willen vinden in het algemeen. De achtergrond met de stenen komt ook te ouderwets over. Verder lijkt de uitlijning van de knoppen teveel op die van de huidige site.

Jeroen Dekkers (J. Dekkers), LinQis
10 feb 2010 23:00 
Beste,

Hierbij mijn inzending voor deze contest.
Ik heb geprobeerd om het luchtig te houden en hierbij toch goede conversie in het ontwerp te stoppen.
Zoals je misschien ziet zal in de header een slider komen waarbij verschillende onderdelen van het bedrijf naar voren kunnen komen.

Tevens heb ik een sub-pagina gemaakt welke je kan zien als je op het voorstel klikt.

Mocht je meer willen weten over mijn visie dan hoor ik het graag.
Natuurlijk hoor ik ook wat u van het voorstel vind en wat er nog anders / beter moet.

de link : (Log in om link te zien!)

Met vriendelijke groet,
Jeroen

Thomas Loyens, Particulier
11 feb 2010 10:56 
Ik heb een eerste opzet klaar:

Jens V.D., Particulier
11 feb 2010 18:38 
Een designer vroeg of het volgende ontwerp aansloot bij wat we zoeken: (Log in om link te zien!) Dit ontwerp spreekt ons erg aan en kan zeker als een goed web 2.0 voorbeeld gebruikt worden. Het dient echter voor de bouwsector en meer specifiek voor ons bedrijf worden uitgewerkt.
Ook (Log in om link te zien!) en (Log in om link te zien!) spreken ons erg aan.

@Jeroen: Zoals het nu is komt het nogal rommelig over, in die zin dat je niet intuïtief kan doorklikken naar daar waar je zijn moet maar echt eerst aandachtig moet gaan lezen en rondkijken.
Het ontwerp is echter wel verfrissend en indien de site iets meer structuur krijgt zit er wel potentieel in.

@Thomas: Overzichtelijk maar iets te basic...

Aangepast op 11-02-2010 18:40 door Jens V.D.
   J. Mackaay, Particulier
11 feb 2010 20:48 
Jens, dit vind ik erg raar! Ik heb ook een PM gekregen of die geschikt is voor wat ik zoek, in mijn contest.

Thijs de B., Particulier
11 feb 2010 21:42 
Ik heb alleen gevraagd of die stijl iets was, ik zou deze sowieso niet voor deze contest gebruiken aangezien deze layout er totaal niet bij past.

Henry S., Particulier
17 feb 2010 16:04 
hier opzetje van mijn kant

graag ontvang ik feedback

Met vriendelijke groet

Henry

Jens V.D., Particulier
17 feb 2010 22:36 
Bedankt voor je inzending. Het ontwerp ziet er vrij goed uit. De kleurencombinaties zijn goed, het logo is goed in het design verwerkt en het heeft een leuke invalshoek. Er zou echter nog meer aandacht besteed moeten worden aan de gebruikte lettertypes en het logo zou iets meer naar links moeten en het menu met de "knoppen" naar rechts(boven). Het logo komt dan boven "Klanten ervaringen" en het menu horizontaal in de header.

Niek H., Particulier
23 feb 2010 16:01 
Beste,

Bedantk voor de herinneringsmail. Ik heb het design heel clean en overzichtelijk gehouden, hopelijk valt het in de smaak.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed