Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 41 - 46 van 46

Daniel F., Particulier
8 feb 2010 07:02 
Wesley... die uitleg is dus eenvoudig... je moet betalen omdat het in de wet staat dat iedere ondernemer die detailhandel bedrijft verplicht die heffing moet betalen.
verder sluiten ze vaak een folder bij waarin staat wat ze ermee doen (en dat is dus helaas vrijwel niks voor internet ondernemers).

Het is krom, maar dat is de wet wel vaker.

Advertentie
iDEAL nodig voor je Magento webwinkel? Dat kan via TargetPay.com!
Download gratis de Magento plugin en binnen 10 minuten kunnen je klanten betalen met iDEAL...
TargetPay is de goedkoopste met slechts 49 cent transactiekosten. Geen set-up of maandkosten en gratis wekelijkse uitbetalingen!
Lees verder...
   Rishi B., Roxic Multimedia
21 mei 2010 12:05 
(Log in om link te zien!)

Weer een leuk bericht over Wet koop op Afstand.

Rick van B., OrangeType
28 mei 2010 14:15 
W van den Brink, Particulier

En kopje koffie zetten en daarna koffiezetapparaat weer terug sturen, wasmachine wasje laten draaien en daarna weer terug laten sturen etc. etc. Ik zie niet in wat daar 'voor valt te zeggen'. Wat mij betreft pure onzin aangezien een consument dat recht in een winkel ook niet heeft.

Jammer dat u niet verder kijkt dan de fysieke winkel, aangezien veel winkels wel degelijk een periode hebben waarin een product 'getest' kan worden en teruggestuurd. Mits onbeschadigd. Echter heeft de fysieke winkel hier meer vrijheid in de voorwaarden om te bepalen of ze iets terugnemen of niet.

Op internet is het wat logischer om verder hierin te gaan omdat er nog steeds webshops zijn die producten met een magere hoeveelheid aan informatie of ontbrekende foto tentoonstellen.

Dus alvorens zo'n wet losser kan worden, zouden toch eerst eens heel wat webshops op de schop moeten.

Patrick Akkers, Mondico
28 mei 2010 18:42 
Als je in een winkel de verpakking van dat soort producten even open maakt wordt je direct de winkel uit gezet.

Als ik in de winkel een blister koop en ik maak het open en het ik heb het verkeerde gekocht, dan mag ik het gewoon ruilen.
Tenminste, in veel gevallen.

Maar het komt er dus op neer dat als ik een barbeque koop via internet, ik kan gaan bbq'en en deze een dag later terug kan sturen.
Ik heb hem dan getest en het blijkt toch niet te zijn wat ik zoek.

Ik moet de eerste rechtelijke uitspraak nog zien in dit soort zaken, denk niet dat het echt zo gaat werken.

Rishi B., Roxic Multimedia
29 mei 2010 14:28 
@Patrick Akkers, nee testen zoals in de winkels getest mag worden.

In de winkel ga je natuurlijk ook niet BBQ'n.

Patrick Akkers, Mondico
30 mei 2010 11:03 
@Rishi,

in de winkel zet ik ook geen kopje koffie.

Cees S., Particulier
31 mei 2010 13:29 
Een BBQ mag je best testen alleen zul je het onbeschadigd in de originele staat moeten terugsturen anders kunnen kosten in vermindering worden gebracht. Knappe jongen als je dat lukt met een gebruikte BBQ

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed