Jacob Ras, Jacob Ras |  26 feb 2010 21:54 | Wauw Rudolf, het eerste en vierde logo zijn echt mooi! |
| | |
Eric V., Particulier |  27 feb 2010 22:19 | Hier is mijn bijdrage in deze contest: (Log in om link te zien!) |
| | |
Paul van Dun, Particulier |  4 mrt 2010 14:19 | Geachte Hjalte,
Mijn verbetering komt er alsnog aan, in verband ziekteverzuim, van mijn kant, heb ik een aantal dagen uit de run gelegen..
Ik hoop dat u dit niet erg vind, de inzending volgt alsnog.
Met vriendelijke groet,
Paul van Dun. |
| | |
Paul van Dun, Particulier |  4 mrt 2010 14:41 | Geachte Hjalte Niehorster,
Dat moet wel gaan lukken, in de avond zal ik waarschijnlijk de update al posten.
Komt in orde, bedankt voor je begrip!
Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Paul van Dun.
Edit:
Geachte Hjalte Niehorster,
Bij deze de update (het logo op briefpapier) van mijn kant.
Presentatie:
(Log in om link te zien!)
Ik ben benieuwd wat u ervan vindt.
Met vriendelijke groet,
Paul van Dun. |
Aangepast op 04-03-2010 16:11 door Paul van Dun
| | |
Hjalte Niehorster, SMSAankoop |  5 mrt 2010 16:05 | Heeren wegens familie omstandigheden ga ik de feedback vandaag niet meer redden. Gaarne dus nog even wachten tot morgen. |
| | |
Steven Nijenhuis, Particulier |  8 mrt 2010 18:47 | Beste Hjalte Niehorster,
Ik heb ook een logo gemaakt. Ben erg benieuwd wat u van mijn bijdrage vind.
(Log in om link te zien!)
|
| | |
Hjalte Niehorster, SMSAankoop |  9 mrt 2010 00:28 | Uitslag:
Allereerst wil ik een soort van dank woord doen.
Beste Designers, graag wil ik jullie bedanken voor het vele werk en tijd die jullie in dit "project" hebben gestoken. Ondanks dat ik in mijn leven zeer weinig tijd heb om alle projecten nauwkeurig op de voet te volgens sta ik erg perplex van de hoeveelheid inzendingen die er zijn geweest. Tevens de creativiteit waarmee mijn project is benaderd was erg hoog.
Al met al kan er gezegd worden dat er top prestaties zijn ingeleverd. Dit heeft het maken van de beslissing niet echt bevorderd. Het was een moeilijk proces met veel wikken en wegen. Er kwamen vragen naar voren als, wat is nou echt professioneel en vinden andere mensen dat ook? Past het logo binnen mijn bedrijfsstructuur en hoelang zou ik met het nieuwe logo voort kunnen. Het zijn allemaal vragen waar je niet over nadenkt als je begint aan een nieuw en verfrissende lay-out en logo.
Na dus een lang proces van het bekende wikken en wegen ben ik tot de volgende beslissing gekomen.
De winnaar is: Rudolf Bos zijn logo gaat het beste passen tussen onze nieuwe activiteiten en daarmee dus ook de nieuwe structuur.
Alle inzendingen hadden hun eigen karakter eigenschappen maar die van Rudolf kwamen het beste overeen met de karakter eigenschappen van Zijn Media's bedrijf structuur. |
Aangepast op 15-03-2010 22:42 door Hjalte Niehorster
| | |
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | Volgende
| |
|
|
|