Dustin B., Particulier |  11 feb 2010 18:24 | Bedankt voor je reactie.
Bij deze een nieuwe inzending.
(Log in om link te zien!)
In afwachting van uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Dustin Bons |
| | |
Paul van Dun, Particulier |  11 feb 2010 22:05 |
@Hjalte Niehorster:
Paul van Dun:
Ik dacht laat ik maar meteen bij jouw tweede logo beginnen. Zoals ik eerder had aangegeven bevalt jouw logo heel erg. Aleen was de vraag hoe we op een of andere manier de tekst ZijnMedia kunnen betrekken bij het de afkorting aan de linker kant. Zu het mooi zijn als de tekst een witte achtergrond krijgt die erbij past?
|
|
Geachte Hjalte Niehorster,
Hartelijk dank voor de feedback, ik ga er gelijk mee aan de gang.
Heb al een idee, en ik denk dat u dat ook bedoelt. Dat ZijnMedia aan het logo komt vast te zitten, door middel van het witte blokje uit te strekken naar rechts en daarin ZijnMedia te implementeren.
Ik post z.s.m een update.
Met vriendelijke groet,
Paul van Dun. |
| | |
Gerard van H, Particulier |  11 feb 2010 22:13 | Beste Hjalte,
Hierbij mij bijdrage:
Vast staand logo:
Bewegend logo:
Onder het logo kan eventueel een korte text geplaatst worden, nu heb ik hier (Log in om link te zien!) geplaatst. Ook is een andere volgorde voor de beweging mogelijk.
Gerard van Honk |
Aangepast op 11-02-2010 22:16 door Gerard van H
| | |
Paul van Dun, Particulier |  11 feb 2010 22:41 |
@Hjalte Niehorster:
Paul van Dun:
Ik dacht laat ik maar meteen bij jouw tweede logo beginnen. Zoals ik eerder had aangegeven bevalt jouw logo heel erg. Aleen was de vraag hoe we op een of andere manier de tekst ZijnMedia kunnen betrekken bij het de afkorting aan de linker kant. Zu het mooi zijn als de tekst een witte achtergrond krijgt die erbij past?
|
|
Hartelijk dank voor de feedback, ik ga er gelijk mee aan de gang.
Heb al een idee, en ik denk dat u dat ook bedoelt. Dat ZijnMedia aan het logo komt vast te zitten, door middel van het witte blokje uit te strekken naar rechts en daarin ZijnMedia te implementeren.
Ik post z.s.m een update.
Met vriendelijke groet,
Paul van Dun.
|
|
Bij deze de aangekondigde update, ik ben benieuwd wat u ervan vindt.
Presentatie:
Zoals gezegd is hier het witte streepje verlengd, en heb ik er een geheel ervan proberen te maken.
Met vriendelijke groet,
Paul van Dun.
|
| | |
Gerard van H, Particulier |  16 feb 2010 17:11 | Wordt er nog feedback gegeven op nieuwe en gewijzigde inzendingen of moeten die wachten tot het eind van de contest ? ..... |
| | |
Tom Zwiep, TzDesigns |  16 feb 2010 17:43 | Wordt er nog feedback gegeven op nieuwe en gewijzigde inzendingen of moeten die wachten tot het eind van de contest ? ..... |
|
We zouden vanavond een aantal reacties weer krijgen, hem de topic starter pas geleden hier nog over gemaild!
Tom |
| | |
Hjalte Niehorster, SMSAankoop |  16 feb 2010 22:34 | Heeren,
Inderdaad vandaag weer een paar reacties op de geplaatste logo. Het probleem en waarom het allemaal zo lang duurt is meer omdat ik enorm veel reis. Ik moet veel op en neer reizen tussen Parijs - Amsterdam. Dit gaat op een gegeven moment niet allemaal meer vanzelf en dan wordt je moe.
Ik ben jullie niet vergeten, ik heb er alleen weinig tijd voor en dat is ook de reden dat de contest een aardig late eind tijd heeft gekregen. Zodat ik dan wel tijd heb om in ieder geval een paar keer feedback te geven.
Maar goed bij deze:
Rudlof Bos:
Erg mooi logo, alleen ik vind ik het rode in het praat wolkje iets te dominant aanwezig. Ik begrijp dat als het zwart/grijs is als de rest dat het dan wat eentonig is allemaal. Verder is het symbool waar ik naar refereer in mijn opening niet aanwezig. Opzich niet erg maar er moet iets herkenbaars in terugkomen.
Tom Zwiep:
Ik vond je eerste logo veel en veel meer kracht uitstralen dan je tweede. De tweede vind ik niet heel erg serieus overkomen en weinig uitstraling hebben. Het geeft mij een indicatie dat het bedrijf zijn media met dat logo niet professioneel overkomt.
Dustin Bons
Mooi logo, maar teweinig kleur speling and werking met grijs, zwart wit en rood.
Gerard
Ik vind het spijtig om dit te zeggen maar dit is totaal niet wat ik zoek. Ik zie geen link met de puzzelstukjes en zijn media. Sterker nog liever heb ik geen 3d logo's
Paul van Dun
Ik vind dit een goede oplossing voor wat ik voorstelde. Alleen zou ik het graag eens op een witte achtergrond willen zien. Verder vind ik het rood misschien een beetje te dominant. Misschien ligt het aan het feit dat er een blauwe en zwarte onderstaat, en daardoor rood er echt uitspringt. Misschien dat als je het rood iets minder intens maakt en iets donkerder dat het dan minder aanwezig is.
Graag zie ik jullie posts weer tegemoet.
MvG,
Hjalte Niehorster |
| | |
Rudolf Bos, Particulier |  17 feb 2010 00:41 | Hoi Hjalte,
Ik heb een update voor je:
Groet,
Rudolf Bos |
| | |
Gerard van H, Particulier |  17 feb 2010 13:38 | Gerard
Ik vind het spijtig om dit te zeggen maar dit is totaal niet wat ik zoek. Ik zie geen link met de puzzelstukjes en zijn media. Sterker nog liever heb ik geen 3d logo's |
|
Jammer dat je het geheel niet ziet, kan natuurlijk ook zijn dat de "bedrijfsinfo" niet duidelijk genoeg is.
Ik zag Zijn Media als een koppelstuk, een stuk in de puzzel van klant naar degene die de klant wil bereiken.
Verder hoeft het geen 3D logo te zijn, als ik de bewegende gif er niet bij had geplaatst had je niet gezien dat het logo in 3D gemaakt is.
Helaas dus... |
| | |
Peter W., Particulier |  17 feb 2010 14:02 | @Gerard
3D is niet meer van deze tijd, het staat niet meer professioneel. Kijk eens rond op het forum. Neem het logo van Rudolf, dat ziet er professioneel uit, is simpel en rustig. Met alle respect maar 3D is zó 1990.
Ontopic:
Ik heb deze week nog geen tijd gehad maar ik probeer mijn logo nog aan te passen! Welke vind je het mooiste van de 3? |
| | |
Justin van G., Particulier |  17 feb 2010 16:20 | Beste
Ik heb even wat geprobeerd indien dit u richting op gaat kan ik hem verder uitwerken.
Kleur:: (Log in om link te zien!)
Wit:: (Log in om link te zien!)
T-shirt:: (Log in om link te zien!)
Justin |
| | |
Vorige | 1 | 2 | 3 | | 5 | 6 | Volgende
| |