B. Vingerling, Afix |  8 feb 08:31 | De laatste van Maikel, doet mij op de een of andere manier direct denken aan de Kijkshop. |
| | |
Hjalte Niehorster, SMSAankoop |  8 feb 21:29 | Beste designers,
Sorry voor mijn late reactie. Ik wil graag morgen reageren op alle inzendingen. Ik ben de laatste tijd erg druk mede daarom wil ik het niet afraffelen. Ik wil graag de tijd nemen om jullie van mijn mening te voorzien.
Dus nog even wachten,
Sorry!
|
| | |
Paola van B., Particulier |  9 feb 18:13 | Beste Hjalte Niehorster,
U geeft aan dat u de winnaar 15 maart bekend zult maken. Is dit dan ook de uiterste inzenddatum?
Alvast bedankt voor uw antwoord. |
| | |
Tom Zwiep, TzDesigns |  10 feb 08:57 | Beste Hjalte Niehorster,
U gaf ook aan dat er gisteren op alles gereageerd zou worden..
waarom is dit nog niet gebeurd? ( het is geen erg probleem maar had gehoopt op een waardering)
Tom |
| | |
Hjalte Niehorster, SMSAankoop |  11 feb 10:41 | Heeren,
Allereerst mijn oprechte excuses dat ik niet eerder heb gereageerd. Er is alleen wat tussen gekomen dat even iets belangrijker was. Maar dan toch bijdeze de reactie op jullie werk.
@Bas.B
Bas je logo vindt ik te schreeuwerig en te aanwezig En is veels te veel rood gebruikt en ik mis de kleur wit. Eerlijk gezegd vind ik hem een arrogante uitstraling hebben.
@Dustin Bons:
Justin mooi logo. Maar ik zie de associatie met van ZijnMedia met een dolfijn niet echt. En ik vind dat hij te grijs overkomt.
Pim Willems:
Erg mooi, erg zakelijk, strak. Alleen komt uit het logo niet echt naar voren dat ik een jong en dynamisch bedrijf ben. Ik richt me op jonge beginnende bedrijven die innovative marketing ondersteuning nodig hebben.
@Jason K
Je logo zijn voor mij iets te simpel. De letters in de bozjes zijn slect leesbaar en de kracht van het bedrijf komt niet duidelijk over. ik vind het te softjes overkomen.
@Peter Wessels:
Peter, erg mooi en vooral orgineel. Alleen de kleuren spreken me niet echt aan. Door dat de kleuren zo zacht zijn vind ik het iets te soft overkomen. Het straalt geen kracht uit.
Paul van Dun:
Ik dacht laat ik maar meteen bij jouw tweede logo beginnen. Zoals ik eerder had aangegeven bevalt jouw logo heel erg. Aleen was de vraag hoe we op een of andere manier de tekst ZijnMedia kunnen betrekken bij het de afkorting aan de linker kant. Zu het mooi zijn als de tekst een witte achtergrond krijgt die erbij past?
@Maks J.
Maks, je logo vind ik niet professioneel over komen voor mijn bedrijf. Er ontbreekt dus de professionele uitstraling die ik er graag in zou willen hebben.
Maikel
Zoals de heer vingerling ook al zijn vind ik hem ook te veel op de kijkshop lijken. Tevens vind ik ze allemaal erg dominant overkomen. Te krachtig.
@Michael Valk:
Erg simpel en mooi, maar toch iets te dominant overkomen. Veel ronde vormen ik weet persoonlijk niet of ik dat mooi vind, misschien is dat wennen.
@Paola van B,
Paola de winnaar zal iderdaad 15 maart bekend worden gemaakt. Tevens is dat de laatst mogelijke inzenddatum.
@Tom Zwiep
Bijdeze.
|
Aangepast op 11-02-2010 10:42 door Hjalte Niehorster
| | |
Tom Zwiep, TzDesigns |  11 feb 11:07 | Beste Hjalte Niehorster,
Zo te zien heeft u mijn inzending vergeten te beoordelen..
Zou u dat nog even willen doen?
Ook bent u de inzending van Thomas ten hacken vergeten..
Graag wil ik u bedanken voor het lezen van mijn PM
Tom |
| | |
Hjalte Niehorster, SMSAankoop |  11 feb 11:37 | Excuses, inderdaad vergeten bijdeze:
@Tom Zwiep
Mooi logo, maar ik vraag me af of het naar voren komt met een witte achtergrond. Het logo moet wel netjes boven facturen en brieven komen te staan. En de armpjes aan de linkerkant vind ik meer lijken of zwaartjes. Wat weer niet match met mijn bedrijf.
Thomas ten Hacken
Ik vind de stijl erg mooi, alleen vraag ik me af wat het groen er indoet. Ik prefereer de kleuren rood, zwart en zachtgrijs en wit natuurlijk. Zou je dat eens willen veranderen?
|
| | |
Rudolf Bos, Particulier |  11 feb 12:29 | Hoi Hjalte,
Bij deze mijn inzending voor Zijn Media. De praatballon beeldt de ondersteuning en communicatie die je uitwisselt met bedrijven.
Ik heb het logo donker gemaakt met een felle kleur rood wat kracht en stabiliteit uitstraalt. Ook de dikke letters stralen dat uit.
(Log in om link te zien!)
Groet,
Rudolf Bos |
| | |
Tom Zwiep, TzDesigns |  11 feb 14:56 | Hierbij mijn verbetering.
Nog aanpassingen.. dan roept u het maar!
Tom |
| | |
Dustin Bons, Particulier |  11 feb 18:24 | Bedankt voor je reactie.
Bij deze een nieuwe inzending.
In afwachting van uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Dustin Bons |
| | |
Vorige | 1 | 2 | | 4 | 5 | 6 | Volgende
| |
|
|
|