Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 11 - 20 van 22

Xxx xxxxx, Permanente ban
18 aug 2009 17:39 
Beste Jochem Stoel.

Ik vind deze beschuldigingen best jammer, jij hebt blijkbaar meer tijd als mij.

Hier komen de antwoorden die je zo graag wilt horen:

- Content:
ik herken 1 site van jouw links, ik heb informatie verzameld van heel het internet, en die aangevuld met de informatie die ik interresant vond, heb er ook afbeeldingen bij geplaatst die ik legaal van stocksites heb gehaald en heb bewerkt.

aan deze site heb gedaan?
1. Ik heb de header en style ontworpen
2. Het logo verzonnen en ontworpen
3. De teksten die ik interesant vond ingezet herschreven en gecombineerd en geplaatst
4. De afbeeldingen geplaatst bij de content
5. De css volledig van nette leesbare opmaak voorzien en uiteraard vernieuwd met mijn opmaak
6. het cms systeem qua php/html strak gemaakt, kijk maar in de broncode (Voor de programmeurs)

++ En nog veel meer.

Kortom, een goede website die met een jaar hosting en zo'n korte naam dus prettig is om te hebben. Een website waar ik helemaal achter staat.

Dank

Aangepast op 18-08-2009 17:40 door Xxx xxxxx
 Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Jochem Stoel (J. Stoel), Particulier
19 aug 2009 14:52 
Beste Mathieu S,

Jeetje, ik gaf wellicht een verkeerde indruk. Ik wilde een eventuele koper attenderen op die dingen, voor hij de website koopt, ik had geen intentie om je te beschuldigen van dingen.

Te tekst die begint met
Het is gebaseerd op bepaalde eigenschappen van de rode bloedcellen. Op de buitenkant hiervan kunnen namelijk twee soorten antigenen
op de nieuwspagina is afkomstig van
http://www.santeonline.nl/medisch-dossier/?titel=Wat-zijn-bloedgroepen-precies?

Een zelfde tekst van de website die begint met
Nu is Tamiflu alleen alleen gratis verkrijgbaar als het door de GGD voorgeschreven is. Via de huisarts moet een patiënt zo’n dertig euro voor een kuur betalen. Aan die ongelijkheid wil de minister nu een eind maken.
is afkomstig van
http://www.elsevier.nl/web/10242569/Nieuws/Wetenschap/Tamiflu-gratis-verkrijgbaar-met-dokte
rsrecept.htm

6. het cms systeem qua php/html strak gemaakt, kijk maar in de broncode (Voor de programmeurs)

De opmaak op de nieuwspagina is trouwens in zowel FireFox als Chrome niet helemaal in orde, het witte vlak houdt op en de tekst loopt gewoon door.

Een andere tekst op de nieuwspagina, namelijk
De actie kost 700 miljoen euro. Volgens viroloog prof. Alexander Kekule van de universiteit Halle-Wittenberg begint Duitsland te laat met vaccinaties, ook vergeleken met andere landen

is weer afkomstig van
http://www.nd.nl/artikelen/2009/juli/24/mexicaanse-griep-in-160-landen

Een voorbeeld van hoe je kan zien dat dat op deze website het geval is zie je door het feit dat de tekst van deze website terug op de volgende manier:

http://www.google.nl/search?rlz=1C1CHMB_nlNL312NL313&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Het+griepvi
rus+zal+eerder+mensen+treffen+met+een+lage+weerstand.+Dit+gebeurt+snel,+het+virus+kan+zich+
verspreiden+via+de+handen+of+druppeltjes+vocht+die+zich+tijdens+het+praten,+niezen+en+hoest
en+verspreiden.+Met+een+hoge+weerstand+ben+je+beter+beschermt+tegen+het+virus.

Voor zover ik weet is dit een gewijzigde wordpress template zonder unieke content. Excuses als ik je de indruk heb gegeven dat ik met modder loop te gooien, ik wacht ook zeker je reactie af waarin jij uitlegt wat je precies bedoelt met
++ En nog veel meer.

Dat is misschien interessant voor een koper.

Kortom, een goede website die met een jaar hosting en zo'n korte naam dus prettig is om te hebben. Een website waar ik helemaal achter staat.

Ik geloof ook zeker dat je tijd hebt gestopt in deze website en er helemaal achter staat, sommige kopers willen alleen van bepaalde dingen op de hoogte zijn (zonder unieke content is een document minder waard) en ik zag die dingen toevallig.

Succes met de verkoop!

Aangepast op 19-08-2009 14:56 door Jochem Stoel (J. Stoel)
   Richard O., Particulier
19 aug 2009 15:23 
ik heb informatie verzameld van heel het internet

Heb je toestemming van de auteurs?
En inderdaad is dit erg relevant voor de koper. Los van het feit dat het gedoe met de rechtmatige eigenaar van de content kan opleveren, scoort een site met niet-unieke content nooit zo lekker in Google.

Ook vraag ik me af waarom jij een copyright notice uit een template verwijdert. Dat is een schending van het auteursrecht.

Aangepast op 19-08-2009 15:24 door Richard O.
19 aug 2009 15:53 
Dankje Richard.

Misschien heeft hij de auteursrechten gekocht? Ik wacht even reactie van TS af.

20 aug 2009 08:01 
Lang leve het "andy warhol" effect ;)

Google indexering zal geen probleem zijn aangezien ik alle interessante stukjes tekst tot een verhaal heb gemaakt met eigen meningen etc.

Ik heb de tekst doorlopend gemaakt, dank voor de tip.

Ps. Leuk dat je echt heel veel tijd steekt, maar ik heb veel werk liggen en vind dit een interessante discussie, is het niet dat ik deze op het internet vaak zie met veel meningen, en al een keer heb geparticipeerd.
Ik ga back to work.

Of je koopt de website of niet, het is een eigen keuze.
Wanneer je denkt, het origineel van de website ligt nog ergens in een paar stukken code die er van over is bij de eigenaar, dan koop je hem niet, zo simpel is dat.

Voor mij gaat het hier om, ik heb een website neergezet. Wanneer die ge-indexeerd wordt werkt hij als website en daar gaat het om.

M.v.g en succes met het onderzoeken van een nieuwe case.

Aangepast op 20-08-2009 08:15 door Xxx xxxxx
   Richard O., Particulier
20 aug 2009 08:42 
Ik ga back to work. (...)Of je koopt de website of niet, het is een eigen keuze.

Bedankt voor het totaal niet beantwoorden van mijn vragen en die van Jochem. De antwoorden laten zich raden. Je bent dus content aan het stelen.

Ik betwijfel overigens of jouw manier van 'verhaal ervan maken' door de Google duplicate content filter komt. Je verkoopt dus ook een waardeloze website aangezien deze nooit goed zal ranken.

Dat dit soort copy/paste werk bij tienertjes voorkomt snap ik nog. Dat iemand met een KVK inschrijving zich hiertoe verlaagt had ik niet verwacht.

Ook in het portfolio op je site zie ik (ditmaal netjes gekochte) templates waar je je eigen naam onder hebt gezet.

Je kan je bedrijf beter de Copy Paste Expert noemen. Je ouders zijn vast trots op je.

Aangepast op 20-08-2009 08:43 door Richard O.
20 aug 2009 21:58 
Je doet het op je eigen 'sarcastische' manier ook voorkomen alsof wij erg veel tijd steken in het verpesten van verkoop topics.

Je verkoopt een product en vergeet daarbij informatie te vermelden. Ik ben dit keer toevallig netjes geweest en heb die informatie erbij vermeld door daar een beetje tijd in te steken.

Die tijd had jij moeten steken in op zijn minst het vermelden van deze informatie. Het feit dat het jou geen reet interesseert of die content overgenomen is kan ik helemaal begrijpen, dat is alleen geen reden om het niet te vermelden want de koper zit mogelijk wel op die informatie te wachten.

Nogmaals is/was het niet de bedoeling om jou persoonlijk aan te vallen of de topic verpesten, ik wilde zoals je kon lezen in mijn post de koper attenderen op dingen. Los daarvan vind ik het stelen van content en dan verkopen gewoon helemaal geen optie.

Als ik in het vervolg weer een verkoop topic zie met inhoud die afkomstig is van websites waar tijd en geld in is gestoken dan zal ik eventuele kopers daar opnieuw op attenderen. Niet omdat ik zoveel tijd heb, maar omdat ik het schofterig vind dat sommige van deze websites voor een flinke zak geld de deur uitgaan en de koper genaaid is door een tienertje met een KvK nummer.

21 aug 2009 13:12 
Fijn dat jij de goede sint wil spelen op internet, en jouw mening geeft, maar dat heeft geen ene reet te maken met mijn website waar je die 150.00 minus hosting en domein naam = 110.- betaald voor een website waar veel werk in zit, in dat kleine bedrag zit die teksten niet, en doordat ik genoeg eigen feedback in de tekst heb zitten komt ie in google.

Als je dus de volgende keer last heb van personen die alles over kopieren, ga daar dan lekker zitten schelden en verziek mijn topic niet met jouw slappe gezeik.

Bij voorbaat dank.

Aangepast op 21-08-2009 13:13 door Xxx xxxxx
   Wobbe Hendrik van der Vaart, Particulier
21 aug 2009 13:35 
Ik vind het een mooie website.
Zie je PB.

Richard O., Particulier
21 aug 2009 13:48 
@Mathieu:
Als je dus de volgende keer last heb van personen die alles over kopieren, ga daar dan lekker zitten schelden en verziek mijn topic niet met jouw slappe gezeik.
Er is hier helemaal niemand die op jou scheldt. Jou wordt enkel verweten dat je kopers niet genoeg informatie geeft en dat je auteursrecht schendt. Herschrijven van teksten maakt het niet minder diefstal. Feit dat jij je fatsoen niet kan houden zegt veel over jou, niet over mij of Jochem.

@Wobbe: succes. Die site gaat nooit ranken. Hooguit nu even omdat ie nieuw is.

Aangepast op 21-08-2009 13:50 door Richard O.
   Wobbe Hendrik van der Vaart, Particulier
21 aug 2009 13:55 
@Richard,

(Log in om link te zien!) en typ Vrus.nl in. Ook ga ik zelf dan unieke content er voor schrijven...

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2010 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed