Het MvJ IS al van mening dat het a. een kansspel is en b. daarom onder de huidige wetgeving valt |
|
Van mening zoals je zelf herhaald of is het daadwerkelijk wettelijk bepaald???
Dat is wel een verschil

Is hier ooit een uitspraak over geweest, of staat dit daadwerkelijk in het wetboek????
@Ron
Ik heb mij niet in dit wereldje verdiept om afhankelijk van andere te worden, laat staan dat ik hiermee voor een baas ga werken.
Dit is van mij, en als ik zoiets wil runnen dan run ik dat compleet uit mijn eigen naam en niks niet voor iemand anders.
Verder vangen ik & mijn hoster de inkomsten van die site samen op, en aangezien het grootste gedeelte dan naar mij gaat is de rest echt op
Helaas heb ik zat plannen die ik wil, maar niet 1,2,3 kan uitvoeren en dit is geen onderdeel van die plannen, dus doe het lekker zelf.
Ik ga voor het grote geld en niet voor iets dat binnen 5 min shoppen op is.
Daarnaast vind ik het ronduit onbeschoft dat jij denkt dat ik voor 100 euro zo'n website kan opzetten.
Nee dank je, ik blijf (morgen) wel weer tillen & snijden.
Als jij me nu een veilig & goed script gratis aanbied, met een leuke layout, dan zal ik wel eens een rechtsbijstandsverzekering afsluiten en de maand erna een leuk domeinnaampje uitzoeken.
Betaal jij de eigen bijdrage die ik evt moet betalen dan?
Kijk nu hebben we een deal!?!
Denk echter niet dat ik iets aan iemand zal afdragen, hooguit als schadevergoeding aan justitie...
Ik zit enkel nog met de prijzen dan in me maag, dus wat bied je me nog meer aaan