Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 41 - 45 van 45

Patrick Akkers, Mondico
1 jul 2009 16:55 
Het feit dat je wel invloed zou hebben door nog een keer te bieden is natuurlijk onzin. Dan kun je ook zeggen dat je invloed hebt op een normale loterij door steeds een nieuw lot te kopen... doe dat oneindig vaak en je wint wel iets.

Dat is niet waar, je kan namelijk niet bepalen dat jouw lotnummer gekozen word.
Bij een centveiling heb je altijd de mogelijkheid om als laatste te bieden, dus je kans is 100%.
Alleen moet je standvastig zijn en genoeg geld hebben.

Wat maakt iedereen hier toch rare vergelijkingen, is dat een hype ofzo?

Michiel MvS, Movas
1 jul 2009 17:49 
Laat maar blijven, Nikon D90 + lens en een 1 TB harde schijf gewonnen ;)

Je kunt het zeker sturen.

Moet er wel bij zeggen dat ik daarna een veilig heb verloren.

Ralf H., Permanente ban
1 jul 2009 19:18 
Het MvJ IS al van mening dat het a. een kansspel is en b. daarom onder de huidige wetgeving valt

Van mening zoals je zelf herhaald of is het daadwerkelijk wettelijk bepaald???
Dat is wel een verschil
Is hier ooit een uitspraak over geweest, of staat dit daadwerkelijk in het wetboek????

@Ron
Ik heb mij niet in dit wereldje verdiept om afhankelijk van andere te worden, laat staan dat ik hiermee voor een baas ga werken.
Dit is van mij, en als ik zoiets wil runnen dan run ik dat compleet uit mijn eigen naam en niks niet voor iemand anders.
Verder vangen ik & mijn hoster de inkomsten van die site samen op, en aangezien het grootste gedeelte dan naar mij gaat is de rest echt op
Helaas heb ik zat plannen die ik wil, maar niet 1,2,3 kan uitvoeren en dit is geen onderdeel van die plannen, dus doe het lekker zelf.
Ik ga voor het grote geld en niet voor iets dat binnen 5 min shoppen op is.

Daarnaast vind ik het ronduit onbeschoft dat jij denkt dat ik voor 100 euro zo'n website kan opzetten.
Nee dank je, ik blijf (morgen) wel weer tillen & snijden.

Als jij me nu een veilig & goed script gratis aanbied, met een leuke layout, dan zal ik wel eens een rechtsbijstandsverzekering afsluiten en de maand erna een leuk domeinnaampje uitzoeken.
Betaal jij de eigen bijdrage die ik evt moet betalen dan?
Kijk nu hebben we een deal!?!
Denk echter niet dat ik iets aan iemand zal afdragen, hooguit als schadevergoeding aan justitie...
Ik zit enkel nog met de prijzen dan in me maag, dus wat bied je me nog meer aaan

Aangepast op 01-07-2009 19:29 door Ralf H.
   W van den Brink, Particulier
1 jul 2009 19:56 
Van mening zoals je zelf herhaald of is het daadwerkelijk wettelijk bepaald???
Dat is wel een verschil
Het ministerie van justitie heeft altijd -als het gaat om strafzaken- slechts een mening. Het is natuurlijk een rechter die uitspraak moet doen. Zelfs als het gaat om een loterij die geen vergunning heeft en lootjes verkoopt zal een rechter een uitspraak moeten doen als de betreffende loterij niet na aandringen van het ministerie van justitie stopt. Het is niet zo dat het ministerie van justitie (MVJ) in dit geval zelf straffen uit kan delen of iets kan verbieden. MVJ kan wel zeggen: stoppen of we beginnen een rechtzaak. Zoals nu dus het geval is.

Als ik een inbraak pleeg en ik word op heterdaad betrapt dan kan MVJ hoog en laag springen dat ik de wet heb overtreden maar het is aan de rechter om te beoordelen of ik daadwerkelijk de wet heb overtreden.

Is hier ooit een uitspraak over geweest, of staat dit daadwerkelijk in het wetboek????
Staat wat in het wetboek? Dat de website centveiling.nl verboden is? Natuurlijk staat dat er niet in. Wat er wel in staat is dat het verboden is om een kansspel te beginnen zonder vergunning. Vervolgens is het aan de rechter om te bepalen of de betreffende sites onder de noemer kansspelen vallen:
wetboek.net/Wks.html

Daarnaast vind ik het ronduit onbeschoft dat jij denkt dat ik voor 100 euro zo'n website kan opzetten.
Misschien moet je Ron zijn reactie nog een keer lezen want je hebt hem niet goed begrepen.

Aangepast op 01-07-2009 19:57 door W van den Brink
   Ron O., Particulier
2 jul 2009 12:44 

Nee dank je, ik blijf (morgen) wel weer tillen & snijden.

Het ging alleen om het dragen van de risico's welke er volgens jou niet zijn, de rest doe ik zelf. Snelle 100 euro dacht ik zo.

Ralf H., Permanente ban
2 jul 2009 20:53 
Het is natuurlijk een rechter die uitspraak moet doen.

En dat is waar ik op doelde
Een rechter heeft ook wel eens een andere mening, en dat het dus daadwerkelijk om een kansspel gaat is nog nooit ECHT daadwerkelijk aangetoond...
Het is nogmaals slechts de mening van.
Of het slim is om zoiets op te starten is een heel ander verhaal.

@Ron, jij hebt mij ook niet helemaal begrepen geloof ik.
En ik heb nooit gezegd dat er helemaal geen risico's zijn.
Zo ie zo heb je het risico om aangeklaagd te worden.
En als ik zoiets daadwerkelijk zou opzetten en daar dan de risico's voor zou nemen dan zou ik toch eerst nog even advies inwinnen van bevoorbeeld ictrecht.nl
(zodat het uiteraard zo gemaakt word dat je dat mooi kan bestrijden!)

Deze meneer heeft zo te zien eieren voor zijn geld gekozen, en het niet aangedurft om het tot een zaak te laten komen.
Op zich erg jammer want als je het aanvecht tot in brussel heeft nederland niks meer te vertellen aangezien het x op x een tik op de vingers krijgt in verband met die kansspeel wet van ons...
Volgende dus

Aangepast op 11-07-2009 16:23 door Ralf H.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2010 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed