Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende 101 - 109 van 109

Richard O., Particulier
12 jun 2009 09:04 
ik voel me nog steeds gediscrimineerd

Zucht, discriminatie is onderscheid op een niet-terechte grondslag. Dat TransIP haar diensten niet in Belgie aanbiedt is geen arbitraire keuze.

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
13 jun 2009 15:49 
Nee precies neem een NL rekening dan is het probleem opgelost he

Dirk B., Particulier
13 jun 2009 16:37 
Ik vind de nieuwe site top. (Ik wacht altijd even met oordelen tot ik het doel van een verandering begrijp en doorheb hoe het werkt)

Wat doe je als je een site wilt beginnen? Eerst een domeinnaam registreren. Kijk op de site als een leek en je oog valt direct op de box voor domeinnaamkeuze. Kies je een domeinnaam, dan kun je daarna verschillende diensten kiezen.

Ook het controlepanel is handig, er vraagt iemand of je tussen je domeinnamen nog een naam hebt over 'x' dan toets je x in en zie je alle domeinnamen die in je bezit zijn en voldoen aan de zoekopdracht. Erg handig als je veel domeinnamen bezit. Daarnaast is de administratie erg overzichtelijk en userfriendly.

Wat ik anders had gedaan:
Ik had misschien de bovenste links van Domeinnamen tot Help in tabvorm gezet en daaronder de nu al aanwezige tabs, als subtabs geplaatst. Bijvoorbeeld zoals de nieuwe parool site: (Log in om link te zien!)

Weet je wat het is, als je nieuwe voetbalschoenen koopt, en je mist voor open goal, ligt het natuurlijk aan de schoenen en waren de oude veel beter. Je moet ze even inlopen en daarna gaat het alleen maar beter.

Aangepast op 13-06-2009 16:38 door Dirk B.
   Tim E., Anexa Media Nederland
13 jun 2009 16:40 
Qua gebruiksgemakt moest ik in het begin ook wel even zoeken. Waar ik alles kon vinden. Ondertussen wel aardig aan gewend en de werking ervan bevalt me wel, maar het uiterlijk totaal niet. De kleuren en indeling vind ik gewoon echt heel lelijk. Maar dat heeft natuurlijk ook met smaak te maken.

17 jun 2009 14:40 
Ik heb intussen wel iets ontdekt wat enige irritatie geeft. Ik stel hem in op expert en continu zit ik weer op beginner met al die irritante blauwe vakjes... Nog meer mensen last van?

Joep Dohmen, JMD Hosting
17 jun 2009 14:51 
Daar heb ik inderdaad ook last van Alexander. Lijkt me toch niet heel moeilijk om dat op te lossen?

Arthur van R., Particulier
22 jun 2009 20:19 

22 juni 2009
TransIP wint ‘DNS.be Best 1st Year Performer 2008’ award

TransIP, één van de grootste domeinnaam- en hostingproviders van Nederland, wint de DNS.be award voor ‘Best 1st Year Performer 2008’.

De award wordt jaarlijks uitgereikt aan de provider die de grootste groei in het aantal .be-domeinnamen realiseert.

Bas Hekking, Algemeen Directeur Transip, is zeer verheugd met de prijs: "De groei die we het afgelopen jaar hebben gerealiseerd, past precies in de strategie die we voor ogen hadden; groei door middel van het behalen van concurrentievoordeel uit efficientieverbetering. Deze award is tevens een erkenning voor onze medewerkers die met passie en vakmanschap dagelijks werken aan het continu uitbreiden van onze dienstverlening."

"Dat TransIP met een dergelijk hoog aantal .be-domeinnamen de award binnenhaalt, toont aan wat wij internationaal ook merken: de economische crisis treft domeinnaamland minder hard dan verwacht. We zijn verheugd dat steeds meer ondernemers de stap zetten om ook bij DNS BE agent te worden. We wensen het team van TransIP ook de komende jaren een even positieve evolutie!", aldus Hans Seeuws, woordvoerder DNS BE.

22 jun 2009 20:43 
Ze hebben weer een mooie update gedaan aan de site overigens... leuke iconen ipv platte tekst!

Bernard S., Particulier
24 jun 2009 10:20 
alleen bieden ze nog steeds geen service voor Belgische gebruikers :(
en dit terwijl je bij inloggen toch degelijk je land kan selecteren

ze hadden me nochtans gezegd dat ze paypal gingen ondersteunen om het probleem op te lossen en dit is nu zo'n 6 maand geleden...
voor de grootste te zijn gaan ze dus niet erg snel in hun ontwikkeling...

Aangepast op 24-06-2009 10:22 door Bernard S.
24 jun 2009 10:22 
Tja, je kan niet alles hebben. Dit heeft puur te maken met de automatische incasso's. Neem een rekening in Nederland dan is het probleem opgelost.

Misschien introduceren ze het binnenkort nog wel in België, ik heb namelijk het vermoeden dat hiermee de omzet behoorlijk zal gaan stijgen...

EDIT: TransIP heeft inmiddels een oplossing voor het verspringen van de layout van expert naar starter, je kan via het menu naar instellingen toe alwaar je je voorkeur voortaan kan aangeven...

Aangepast op 03-07-2009 07:59 door Alexander Knoth

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2010 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed