Ik vind de nieuwe site top. (Ik wacht altijd even met oordelen tot ik het doel van een verandering begrijp en doorheb hoe het werkt)
Wat doe je als je een site wilt beginnen? Eerst een domeinnaam registreren. Kijk op de site als een leek en je oog valt direct op de box voor domeinnaamkeuze. Kies je een domeinnaam, dan kun je daarna verschillende diensten kiezen.
Ook het controlepanel is handig, er vraagt iemand of je tussen je domeinnamen nog een naam hebt over 'x' dan toets je x in en zie je alle domeinnamen die in je bezit zijn en voldoen aan de zoekopdracht. Erg handig als je veel domeinnamen bezit. Daarnaast is de administratie erg overzichtelijk en userfriendly.
Wat ik anders had gedaan:
Ik had misschien de bovenste links van Domeinnamen tot Help in tabvorm gezet en daaronder de nu al aanwezige tabs, als subtabs geplaatst. Bijvoorbeeld zoals de nieuwe parool site:
www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/index.dhtml
Weet je wat het is, als je nieuwe voetbalschoenen koopt, en je mist voor open goal, ligt het natuurlijk aan de schoenen en waren de oude veel beter. Je moet ze even inlopen en daarna gaat het alleen maar beter.