Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 41 - 46 van 46

Richard O., Particulier
8 nov 2008 14:55 
James, ik ben liever niet van het 'geloven' maar van feiten.
Googlen op 'verschrikkelijke sneeuwman' geeft trouwens ook een hoop hits.

Marian en Arno P., Particulier
8 nov 2008 20:42 
Door een te snelle stijging in backlinks zonder aanmelding bij google zelf wordt je uit de lijst gezet ja.

Ik ken zelf iemand die dat ondervangen heeft. Z'n site verdween na 4 uur in google te hebben gestaan, maar kwam gelukkig weer op na 1.5 dag

Das een heel ander fenomeen , als het zou kloppen wat jij hier beweerd zouden alle social media sites leeg zijn .

Patrick DG, Particulier
8 nov 2008 21:02 
Wat mij is opgevallen, is dat veel Digg pagina's tegenwoordig hoger in de zoekresultaten terechtkomen dan de pagina's waarna ze verwijzen.

ik gebruik in ieder geval meestal andere manieren om geïndexeerd te worden. Binnen 4 uur lijkt me overigens in veel gevallen onnodig.

Zarko M., Particulier
8 nov 2008 21:13 
Wat mij is opgevallen, is dat veel Digg pagina's tegenwoordig hoger in de zoekresultaten terechtkomen dan de pagina's waarna ze verwijzen.

Dat is ook met nujij het geval.

Marian en Arno P., Particulier
8 nov 2008 21:17 
Das het leuke indien je een social site hebt , je rangt met vele teksten gewoon bovenaan

Jan Hoek, Particulier
26 nov 2008 00:29 
Het tegenwoordig beter dat eerst je site gevonden door een backlink van een andere blog of site. Als je jou site meteen aanmeld bij een Social Bookmark Site zal die eerder gevonden worden dan je eigen site, en de content op jouw website zien als gekopieerd. Waarom binnen 4 uur geïndexeerd willen worden? 24 uur is toch ook goed!

Chantal, Particulier
26 nov 2008 08:56 
Als je jou site meteen aanmeld bij een Social Bookmark Site zal die eerder gevonden worden dan je eigen site, en de content op jouw website zien als gekopieerd. Waarom binnen 4 uur geïndexeerd willen worden? 24 uur is toch ook goed!

Dat klopt natuurlijk niet. Niets zegt, dat je dezelfde inhoud moet toevoegen op die social site, als wat op uw site staat. Relevant houden ok, maar het zelfde = nee

Ook is het zo, dat die social media sites meestal veel power hebben. Zodra jij daar op de frontpage staat, zal die social site met uw artikel goed ranken. Maar .... voor eventjes, want de content veranderd er snel, en je zakt weg op de site, en ook in google met dat artikel op die social site.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed